Hej
Jag har väl aldrig varit inne på denna tråden förut, men nu är jag det. Är på jakt efter en ampel att sätta en kruka i. Ampeln ska ha inbygd lampa som är liksom ovanför. Fick höra talas om detta, att det finns såna, först igår. Det var min man som berättade det. Nu säger min kollega att dom var populära för 15-20 år sen. Finns dom att få tag i ? Var ?
Hälsn Tepa
Jag letade och hittade bara en
ampel med lampa på tradera. Det kanske var en sådan han menade?
Jag tyckte inte den modellen såg varken vacker eller praktisk ut, det måste ju finnas någon annan modell att få tag på någonstans. Jag skriver om jag hittar någonting mer.
Tack för bilden, Nauti. Ringde en lokal elbutik här på Åland där jag bor. Dom brukar kunna ha lite udda grejer. Dom hade faktist en modell. Vet inte hur den ser ut, men jag fick en www adress av försäljaren. Ska kolla.
Hälsn Tepa
Hej
Hittade inga på den adressen. Men däremot hittade jag en dylik variant. Passar bra i fönstret i hallen, där vi har klinkers i terrakottafärg.
Hälsn Tepa
Om du kan få tag i snygga kedjor och sätter tummen rätt i handen, är de faktiskt inte så svårt att tillverka en själv av snygga grejor man hittar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.