Full version: Lilla valpen
Bettis
Idag var jag och tittade på min lilla valp wub.gif wub.gif den är bara 4 veckor men jag ville ha den med hem idag ranting.gif men det fick jag inte crying.gif blush.gif så liten och söt. På det ena fotot där dom är fler står han längst till vänster, plutten.
Myosotis
wub.gif Den är ju så liten, du kunde bara ha stoppat den i fickan... whist.gif de hade säkert inte märkt nåt... crazy.gif
Bettis
CITAT (Myosotis @ 14-01-2009, 13:40) *
wub.gif Den är ju så liten, du kunde bara ha stoppat den i fickan... whist.gif de hade säkert inte märkt nåt... crazy.gif

giggle.gif tänkte inte på det naughty.gif
Chamomille
Men uj va små och söta... wub.gif
zissi
UNDERBAR !!!!!!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Sussie F-Flower
Men GUUUD, Vad gullig!!!

Är det en Toy-pudel...?
DragonLady
Vad kul att du äntligen hittat din lilla vovve, vad söööt han var wub.gif
4 veckor e lååång tid o vänta när man väntar på en söt bäbba help.gif
Bettis
CITAT (Sussie F-Flower @ 14-01-2009, 16:14) *
Men GUUUD, Vad gullig!!!

Är det en Toy-pudel...?

Vísst är han såååååååå söööööööötttttttt wub.gif det blir förmodligen dvärg men det vet man inte innan han är färdigvuxen, det lilla livet wub.gif
Sussie F-Flower
Nä, just ja!!! Det vet jag ju...! slap.gif

Min systerdotter har haft några "toyar".
Men är det pudlar i alla fall? Är båda föräldrarna dvärg?
Jag är alltid lite osäker när dom är så små och gullig och lockig, wub.gif för då är det flera raser som påminner om varandra tycker jag... laugh.gif

Herregud vad du ska vänta på mars månad nu då, så att du får åka och hämta den lilla "terroristen" wub.gif !!!! Världens goaste sådan!!!
Bettis
CITAT (Sussie F-Flower @ 16-01-2009, 12:49) *
Nä, just ja!!! Det vet jag ju...! slap.gif

Min systerdotter har haft några "toyar".
Men är det pudlar i alla fall? Är båda föräldrarna dvärg?
Jag är alltid lite osäker när dom är så små och gullig och lockig, wub.gif för då är det flera raser som påminner om varandra tycker jag... laugh.gif

Herregud vad du ska vänta på mars månad nu då, så att du får åka och hämta den lilla "terroristen" wub.gif !!!! Världens goaste sådan!!!

Ja det är pudel, har en dvärgpudel redan som bara är 14månader men jag blev så frälst av rasen att jag måste ha en till giggle.gif , mamman är toy och pappan är dvärg, så man vet aldrig. Han är född 12/12 så han kommer i februari yahoo.gif
Eva i Höga
Det är ju bara underbart gulligt! Grattis! Men det ska man väl inte säga förrän du får hem sötnosen ....
maramara
Å så söt, jag gläds med dig.
LindaLunda
SÖT SÖT SÖT!!!
Grattis!!!!

Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon