|
stennie
17-01-2009, 09:33
Sambon och jag åker idag...på semester i 5 veckor Till Nya Zeeland bär det iväg... Ha det riktigt bra alla odla vänner...kanske tittar jag in om jag får möjlighet!
JAHA! och vad har vi för intresse av det?
(bara svenska avdundsjukan, hoppas ni får en full av upplevelser!) Hoppas ni inte får huvudvärk när ni måste vara upp och ner i fem veckor! :s Får vi se vackra naturbilder sen?
Aqvakul
17-01-2009, 09:49
Lycka till på din nya Drömresa! (avundsjuk... nejdå...  )
Åhhhh, inget avis jag inte  . Sol och värme i fem hela veckor! Njut Stennie, njut av bara den och njut lite åt oss som får stanna kvar också är du snäll ......................( fast i gengäld har vi ju våra frösådder i ett annat skick än vad du kommer att ha när du kommer hem igen )
Ha det underbart och ta en hel massa bilder åt oss
Myosotis
17-01-2009, 10:06
Ha en trevlig resa!
Irene_L
17-01-2009, 10:15
Åhhh vad härligt det låter!! Ha en underbar semester!!!
Trevlig resa....... 5 veckor Koppla av och njut av varje sekund.
sqrulan
17-01-2009, 10:39
 Så underbart, hoppas att ni får jätte trevligt och att du kanske kan göra lite roliga växt och frö fynd!
Sussie F-Flower
17-01-2009, 10:45
Men Åhhhh, vad härligt!!!! Ska ni iväg på en ny "dyk-resa" nu då??? Önskar er en underbar och spännande semestertripp!!!
CITAT (stennie @ 17-01-2009, 09:33)  Sambon och jag åker idag...på semester i 5 veckor Till Nya Zeeland bär det iväg... Ha det riktigt bra alla odla vänner...kanske tittar jag in om jag får möjlighet! Grattis! Ett underbart land, jag var där för 10 år sedan då jag även var i Australien. Fenomenal upplevelse. Fota mycket! Då innan digitalkamerans intåg gällde det vanlig film. Jag hade 16 rullar 36-bildersfilmer med hem. Det blev dyrt och nu är det skönt med digitalkamera.
Så härligt det låter!!! Byta sydskånsk vinter mot detta.... hm, låter inte dumt alls. Ha det skoj!!!!!!!!!
Ha en riktigt skön semester!
Oh så härligt det låter! Ser fram emot foton när du är tillbaka.
Maggan H
17-01-2009, 17:09
Gotta dig riktigt mycket, bada, sola och tänk inte alls på oss här hemma i kalla Sverige ( eller dina små sådder för den delen)  Ha en underbar semester, det är absolut helt rätt tid att åka nu om man ser till vädret!
Ååå så härligt det låter, ha en riktigt härligt semester!
AnnammA
18-01-2009, 13:35
HAARRRRLITT!  Ha en skön semester med trevliga upplevelser!
stennie
27-01-2009, 08:14
Hej alla, just nu ar vi i Ngongotaha en liten by utanfor Rotorua..hogsommarvarme!!! Hoppas ni inte har det for kallt hemma i swerige. Har vaxer det massor med Aghapantus och montbretia i vagkanterna...aghapantusar lika hoga som mig! Magnolior stora som Ekar..m.m
Maggan H
27-01-2009, 11:10
Det är ju sanslöst att sånt växer hej vilt där som vi med alla medel försöker hålla liv i här..... Låter underbart, fortsätt njut! Här är gråmulet o runt +1 vareviga dag i Skåne.
Biggan_
27-01-2009, 11:35
Ha det fortsatt trevligt på semestern Stennie! ...och gulle dej som skänker oss en tanke också!
Tänk om du kunde ta med dig några av de fina växter du ser, snacka om övervikt på planet! Det låter som om ni har det underbart, varmt och skönt.
Inte alls avudsjuk...neeej då.....
Vad härligt det låter! Njut åt oss alla!!!
Krolliljan
27-01-2009, 17:45
Så härligt det låter. Fortsatt trevlig semester stennie.
Aqvakul
27-01-2009, 18:00
Det låter verkligen härligt - ha det fortsatt bra!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|