Hej! Det var inte igår...
Har inte varit så väldigt aktiv på odlingsfronten och framförallt inte odla-fronten senaste tiden, och nu har jag tänkt försöka mig på att dra ner på krukantalet här hemma för att eventuellt återväcka odlingslusten. Det har liksom blivit "för mycket".
Vet att det brukar vara förbjudet att sälja saker på såna här forum men hittade inga såna regler nu när jag kikade lite snabbt efter det.
Har bl.a. en hel del blandade små kaktusar och några lite större som jag tänkte göra mig av med. Även kaktusfrön kanske 10 olika sorter, kan räkna och rada upp om intresse finns. Sen är det några stackars små hoyor som eventuellt kan få flytta: australis, pauciflora, callistophylla, pubicalyx (ser inte ut att må bra nu men den kanske blir bättre).
Som sagt, vet inte om det här är "lagligt" men isåfall får väl moderator ta bort det.
Är det nånting som verkar det minsta intressant så maila (nick_wiklander@hotmail.com) för att få mer info eller prisförslag. En del av grejerna kan jag ge bort "på köpet" om man köper nåt annat. OBS vi snackar inga stora pengar här, men lite vill jag ju helst ha för den tid och energi jag lagt ner på grejerna.
HÄMTAS I ARBOGA, eller efter överenskommelse kanske vi kan mötas nånstans i området Örebro - Västerås - Eskilstuna om jag har vägarna förbi.
Hoppas nån vill ha nånting i alla fall..