När jag klickar på en tråd så får jag upp "bilden" nedan. Så har det aldrig sett ut förrän nu i helgen. Tidigare har varje inlägg kunnat läsas direkt under varandra. Jag har inte ändrat något i min dator men det är kanske något jag BÖR ändra på nu? Det blir alldeles för rörigt att läsa inläggen på detta sätt. Någon som vet?
Välj i Alternativ, standard så blir det rätt igen.
Har du varit ute och googlat och hittat en tråd på odla? Det brukar bli så som du beskriver då
/Anki
Eva i Höga
19-01-2009, 19:27
Hände mig också en gång men när jag gjorde som Anki beskriver blev det rätt igen. Så det är inget konstigt.
Nauti
19-01-2009, 19:56
Så brukar det bli för mig när jag googlar. Det är ganska irriterande att man måste klicka alternativ -> standard hela tiden om man nu klickat upp många trådar
mojan
19-01-2009, 20:02
Tack Anki V. Det var ju lätt fixat, hade aldrig kommit på det själv. Kan nog hända att jag varit ute och vimsat i cyberspace. Det brukar jag iofs göra ofta, detta är första gången detta händer. På Odla får man hjälp med allt!
pleximaster
23-01-2009, 15:21
Jag her en engelsk browser (Vista) var hittar man motsvarigheten till "alternativ"? mvh plexi
*Stintan*
23-01-2009, 15:36
uppe till höger i det mörkgröna fältet
pleximaster
23-01-2009, 15:51
Hittar inte! På odlas sida eller i själva browsern (Explorer)?
mvh plexi
Uppos! Hitta den!
Tackar!
Alba
24-01-2009, 19:16
På Odla sida Till höger ovanför första inlägget i tråden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.