mojan
När jag klickar på en tråd så får jag upp "bilden" nedan. Så har det aldrig sett ut förrän nu i helgen. Tidigare har varje inlägg kunnat läsas direkt under varandra. Jag har inte ändrat något i min dator men det är kanske något jag BÖR ändra på nu? Det blir alldeles för rörigt att läsa inläggen på detta sätt. -cry-.gif
Någon som vet?

Inlägg i den här tråden Tovan Saintpaulia Igår, 19:04
drutten25 Kolla på Tradera,där finns massor. Är det någon s... Igår, 20:34
Tovan Har sett bilder på en växt med grön/vita blommor, ... Igår, 21:22
Anki V
Välj i Alternativ, standard så blir det rätt igen.

Har du varit ute och googlat och hittat en tråd på odla? Det brukar bli så som du beskriver då

/Anki
Eva i Höga
Hände mig också en gång men när jag gjorde som Anki beskriver blev det rätt igen. Så det är inget konstigt.
Nauti
Så brukar det bli för mig när jag googlar. Det är ganska irriterande att man måste klicka alternativ -> standard hela tiden om man nu klickat upp många trådar sad.gif
mojan
Tack Anki V. thanks.gif Det var ju lätt fixat, hade aldrig kommit på det själv. Kan nog hända att jag varit ute och vimsat i cyberspace. Det brukar jag iofs göra ofta, detta är första gången detta händer. På Odla får man hjälp med allt! smiley_small_hug.gif
pleximaster
Jag her en engelsk browser (Vista) var hittar man motsvarigheten till "alternativ"?
mvh plexi
*Stintan*
uppe till höger i det mörkgröna fältet
pleximaster
Hittar inte! På odlas sida eller i själva browsern (Explorer)?

mvh plexi

Uppos! Hitta den!

Tackar!
Alba
På Odla sida
Till höger ovanför första inlägget i tråden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon