Österläge
Det här tänkte jag gå på, nån som vill hänga på? Man måste anmäla sig, se http://www.gbg.sv.se/event/Evenemang.asp?I...aArr&ID=297.

Trädgårdens rum
Sköna gröna väggar, golv och tak hjälper till att skapa rumslighet i trädgården.
Trädgårdsdesigner Johnny Mattsson ger dig tips och råd om hur din trädgård förvandlas till ombonade grönskande rum.

Obligatorisk föranmälan.

Datum: 2009-02-03
Tid: 18.30
Plats: Redbergsteatern, Örngatan 6
Pris: 80 kr
Eva i Höga
Det är intressant men han kommer till Mimers hus i Kungälv den 10 mars så jag går dit istället, det är närmare. Vi ses ju ändå på lördag, du o jag. naughty.gif
Österläge
CITAT (Eva i Höga @ 21-01-2009, 21:23) *
Det är intressant men han kommer till Mimers hus i Kungälv den 10 mars så jag går dit istället, det är närmare. Vi ses ju ändå på lördag, du o jag. naughty.gif

Det gör vi! Hmm, vad kostar det i Kungälv o vilken tid är det? Kan ju ha det som alternativ, om jag tar bilen är det inte särskilt långt till Kungälv hemifrån mig...
Eva i Höga
Ja, det är i Mimers hus kl 19 den 10 mars, hörsal 2. Inträdet är 60 kr.
Framöver blir det många trevliga föreläsningar i Kungälv, bl a kommer Hannu Sarenström den 18 febr, kl 19. Då är inträdet 80 kr.
Österläge
Hej igen o tack för senast! Jag har ju tänkt komma på Hannu Sörenstam den 18e, när behöver man köpa biljetter tror du? Ang trädgårdens rum går jag nu på tisdag på Redbergsgården, passar mig bättre.
Eva i Höga
Ja, det var så roligt att träffas i lördags!
Jag har köpt min biljett till Hannu men frågade faktiskt inte hur många biljetter som fanns kvar då så jag har ingen aning om hur snart man behöver köpa för att vara säker. Men jag ska se om jag hinner gå in och fråga någon dag. Jag köper gärna till dig om du vill komma.

Hoppas föreläsningen på tisdag blir lyckad! Jag vet inte om jag hinner lyssna på honom den 10:e men du måste berätta hur det var.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon