Jag måste bara berätta om en liten solskenshistoria.
Vi håller på att renovera köket och har då hantverkare hemma.
En av grabbarna åkte och hämtade lite material och kom tillbaka ung. vid 12-tiden.
Han lastade in det han hade köpt och sen åkte han igen.
När vi kom hem efter jobbet så undrade vi var "lilleman" var (Jerry heter han 8 mån.)
Jag letade och letade och ropade. Kollade alla bodar (han har blivit inlåst vid 2 tillfällen förut i bodarna över natten) men näääe han fanns ingenstans. Hade svårt att somna. Vaknade vid 4-tiden på morgonen därpå och fick bara för mig att, TÄNK om han har hoppat in i någon av hantverkarnas bil. Tokig som jag är så klädde jag på mig, väckte min man och sa -Var bor dom här grabbarna jag måste åka hem till dom och se om Jerry sitter i någons bil. _ Näääe sa han det kan du inte göra så här dags. Gå och lägg dig. Jag gick och la mig och vaknade vid 5,30 (skulle till jobbet) och gick omkring och letade igen. Ingen kisse.

Han säger - Jag har någon i min bil som ni säkert vill ha tillbaka. Amen åååååååhhhh. Då har han suttit i hans bil sedan kl. 12,00 och hela natten. Han skarapade rutorna på bilen och tyckte att han hörde något. Så körde han hem lilla pojken och han såg lite rädd ut men så är det full fart på honom igen.
Jag bara funderar på om den här killen hade stannat någonstans och öppnat dörren på bilen (skåpbil) och lilleman hade stuckit ut kanske mitt i stán, då hade vi nog inte fått tag på honom.