Anna M B
Se inbjudan och mailadress för anmälan här, vi återkommer med lokal!

[attachment=30055:frotraff090314.jpg]
Lars-Olof Arvids
Vad kul! Tack för tipset! tummenupp.gif

Olle
Elinzon1-2
Jättekul!

Jag har skrivit upp i almanackan.

Elin
Österläge
Vilket kul initiativ! Tyvärr är jag upptagen hela den dagen, annars hade jag jättegärna kommit!!
Eva i Höga
Det låter kul! Har noterat i kalendern, väntar på mer info så får vi se om tiden passar.
jegi
Läste rubriken lite snabbt och då blev det förbrytarträff. Men det här har väl inget med KRIS att göra?
Boxer
CITAT (jegi @ 28-01-2009, 09:10) *
Läste rubriken lite snabbt och då blev det förbrytarträff. Men det här har väl inget med KRIS att göra?

laugh.gif Då vågar inte jag komma laugh.gif
Anna M B
Ingen kris här inte bara en träff med odlarglada människor i Göteborg. Jag återkommer med lokal och info så fort det är bestämt.

ingrid fuxwall
Och jag återkommer och berättar om jag kommer, allt efter hur vädret är - mars kan vara en besvärlig månad och jag ger mig inte ut i onödan i så fall.

ingrid
Anna M B
Nu är det snart dags för fröbytarträff i Göteborg.

Platsen blir Botaniskas Cafe 14 mars 14:00.

Förbered gärna de fröer du vill byta bort med att lägga dem i små påsar/kaffefilter med namn på.

Skicka ett mail till kolonifrona@hotmail.com om du kan komma!
WingDing
Inte för att sabba nått för nån men ligger inte den i fel forum del ---> Resor och evenemang ?

Mvh Fredrik
Anna M B
Oj jo kanske det nästa år kommer det att ligga i en mer passande kategori.

Ett tips är att man även kan ta med uppdrivna växter, förra året bytte jag bort en del tomater och pelargoner vilket var uppskattat!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon