Full version: Litet nytt troll
Bettis
Jag har ju tingat en ny liten dvärg pudel wub.gif wub.gif , här är han 6 veckor så jag måste vänta 2 veckor till innan han får komma hem till oss. Nu ska vi se om det funkar bättre att ladda upp bilden. Nää jag lyckas inte så jag återkommer om en stund ranting.gif
Bettis
ranting.gif ranting.gif nu jäklar, nytt försök igen... näää jag lägger ner detta.
mojan
Alla tre filerna i ditt första inlägg kunde jag se. En riktig liten sötis! kiss.gif
MariaS
Så här gör man:
Börja med att spara bilden i formatet jpg.
Sen klickar du på Bläddra. Leta dig fram till där du har lagt bilden och klicka på Ladda uppVill du ha flera bilder upprepar du samma moment.
När du är nöjd, klickar du på raden Hantera uppskickade filer Då ser du vilka bilder som ligger där och väntar. Klicka sen på det gröna +:et och bilden skrivs in som en attachment. När du sen postar svaret kommer bilden snällt fram (Hoppas jag)

[attachment=30097:pompe1_1_.jpg]
Bettis
blink.gif blink.gif Mojan kunde du se bilderna confused.gif så bra hos mig fanns det ingen bild.

Tack MariaS jag tror att jag lyckades till slut sweatingbullets.gif
mojan
Jag bara klickade wacko.gif så du måste ha gjort rätt.
Leia
Men jösses så söt! wub.gif
maramara
Såå sööt. Lyckis dej å mej happy.gif wub.gif
Cathis
angry.gif Men inte får du lägga ut bilder på sådana små ulltussar här wub.gif så otroligt
söööt wub.gif
Wilmer
Ååå, du måste längta wub.gif
Meriona
Tuperad? Han liknar min mamma när hon var ung.... giggle.gif Herrejösses vilken sötis! Du visar väl mer bilder sen när han kommer hem? wub.gif
Chamomille
Men ujj... så söt...
Bettis
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag kan hämta det lilla spöket, fick ett mail från uppfödaren idag och en bild på lilla prinsen det är han till höger wub.gif och systern till vänster.
Chamomille
smiley_small_hug.gif Jösses vilken goding.
Meriona
CITAT (Bettis @ 06-02-2009, 13:51) *
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag kan hämta det lilla spöket, fick ett mail från uppfödaren idag och en bild på lilla prinsen det är han till höger wub.gif och systern till vänster.

Har han kommit hem ännu, hur går det för er? Bilder älskar vi.... tummenupp.gif
Krolliljan
Ja , jag vill se bilder, jag vill se bilder. yahoo.gif
Vilken sötnos. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon