Elcyion
Klicka en gång/dag, så skänker sponsorerna en viss summa för ditt klick, som går till stiftelsen "ett klick för skogen". Pengarna går till att försöka rädda Sverige gammel-skogar. Det nuvarande projektet är Verle skog. Mer information om detta projekt och tidigare finns på hemsida: http://www.ettklickforskogen.se/
Lars-Olof Arvids
Det skadar inte att bli påmind om den sidan ibland. Jag har gjort den till startsida på min nya dator hemma, så att jag inte glömmer att klicka. smile.gif

Olle
Meriona
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 30-01-2009, 08:21) *
Det skadar inte att bli påmind om den sidan ibland. Jag har gjort den till startsida på min nya dator hemma, så att jag inte glömmer att klicka. smile.gif

Olle

Jag klickar både på jobbet och hemma, men tyvärr känns just Verle svår att rädda, 5,1 miljoner klickar vi inte ihop på en dryg månad. Men vi får väl hoppas på att nästa projekt är möjligtatt genomföra. Jag har köpt 3 tallar och julkort också för att dra mitt strå till stacken. angel_not.gif
Whiskuchi
Jag klickar också (flera gånger varje dag), dessutom har företaget jag jobbar på köpt fyra rutor skog.
Monaxe
jag försöker klicka från flera olika datorer varje dag på jobbet, vi har inga egna datorer så varje gång jag byter dator, försöker jag göra ett nytt klick. Det kan bli en 4-5 st vissa dagar.
ängsvädd
Ja, det verkar mycket svårt att rädda Verle när det fattas 5 miljoner o deadline är 19 mars tror jag. Man får hoppas på ett mirakel. Jag tror inte att det räcker med att bara klicka - tror alla som klickar behöver köpa något också.
Meriona
CITAT (MimmiH @ 30-01-2009, 21:20) *
Ja, det verkar mycket svårt att rädda Verle när det fattas 5 miljoner o deadline är 19 mars tror jag. Man får hoppas på ett mirakel. Jag tror inte att det räcker med att bara klicka - tror alla som klickar behöver köpa något också.

Vi försöker väl ändå.... nån nytta gör det ju... Klicketiklick.
Piccante
jag har klickat på minst 4 olika datorer idag biggrin.gif Jag försöker klicka på ett antal olika datorer på jobbet varje dag.
Meriona
Över 25 000 klickade igår, starkt jobbat! smiley_small_hug.gif
Whiskuchi
vågar man erkänna att man fuskar och klickar flera gånger/dag?
ängsvädd
Från samma dator? Hur gör du då?
Meriona
CITAT (MimmiH @ 06-02-2009, 22:37) *
Från samma dator? Hur gör du då?

Ja precis! Lär oss i så fall! whistling.gif
Nauti
Man rensar cachen eller cookies.

I internet explorer: Tools -> Delete browsing history.

I firefox: Tools -> Clear private data.

Välj cache och/eller cookies rensa.
Meriona
Det är ju under bart, det funkade! yahoo.gif GISSA om det bli klicka av här framöver! Ska genast tipsa kompisarna på svampguiden.com! TACK, du är nu min idol! yaay.gif
Whiskuchi
Jag bryr mig inte om att rensa cookies, jag har tre webläsare på varje dator (Safari, FireFox och Opera) och klickar en gång per webläsare wink.gif
Huggorm
Ni tror inte att det kan urholka förtroendet om alla börjar fuska? Inte för att jag egentligen bryr mig, men sådant är nog inget man skall sprida fritt på forum där vem som helst kan läsa...
Nauti
Fast om det är en gång per dator och inte en gång per IP så betyder det ju att man kan göra så. Det är nog inte bara jag som har listat ut det tongue.gif Alla lär inte orka göra det eller vilja heller för den delen. Jag klickar bara en gång per dator/dag.

Jag använder hellre www.godstart.se om jag vill bidra mer än en gång per dag smile.gif
Sussie F-Flower
Undrar bara: VEM/VILKA är det som äger "gammelskogen" som ska räddas, idag?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon