Pius
Tillbehörssida hos Willab

Vilka utav de här krokarna ska jag beställa?

Den ena kostar 39:- och den andra 189:-, jag fattar inte skillnaden, är den billiga liten, nån som begriper.

Jag hade tänkt hänga upp amplar i dem.

Pius confused.gif

Lady Hamilton
Vilket artikelnummer är det på kroken som kostar 189:- 39:- kronors kroken är i plast och är för uppbindning av växter Jag skulle inte häng något tungt i de krokarna Däremot har jag en del aluminium vinklar som jag skruvat fast i själva ramen (med en vinkel utåt) och i dem har jag fästat/hängt upp tyngre krukor
Pius
CITAT (Lady Hamilton @ 31-01-2009, 16:44) *
Vilket artikelnummer är det på kroken som kostar 189:- 39:- kronors kroken är i plast och är för uppbindning av växter Jag skulle inte häng något tungt i de krokarna Däremot har jag en del aluminium vinklar som jag skruvat fast i själva ramen (med en vinkel utåt) och i dem har jag fästat/hängt upp tyngre krukor

Art.nr: 5469 står det.

Pius
Lady Hamilton
De krokarna ser bra ut tummenupp.gif och de är ju 10-pack också

Aha! Jag kollade på fel sida (kollade på upphängning)
NU har jag kollat i katalogen Aluminium krok (A) 10 st 189:- Art.nr. 5469
Twist in bult (K) 10 st 39:- Art.nr. 5470 denna är ingen krok utan en bult
Norrlänning
CITAT (Pius @ 31-01-2009, 16:33) *
Tillbehörssida hos Willab

Vilka utav de här krokarna ska jag beställa?

Den ena kostar 39:- och den andra 189:-, jag fattar inte skillnaden, är den billiga liten, nån som begriper.

Jag hade tänkt hänga upp amplar i dem.

Pius confused.gif

Dom i plast är inget att ha ,går lätt sönder.
Jag kör med ALUMINIUMKROK MED TWIST-IN BULT, ROSTFRI till amplar.

Norrlänningen

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon