tepa
Jag sover tungt.... Snark snark.....
Kollar personen bredvid, att han sover tungt....snark snark...
Sedan kommer begäret.....Kosta vad det kosta vill. MEN JAG MÅSTE HA DETTA NUUUU !!! Sedan kommer det :smack smack. Glufs flufs. Nam nam.
Jag har blivit en liten Råtta. En Godisråtta. Gnag gnag, mmmm, mmmmm, nam nam, ......
Mitt i natten. Jag köper aldrig lördagsgodiset till ungarna förrns på fredag.. Det är ju slut annars.

Vad göra för att bli kvitt detta smack smack nam nam osv på nätterna ????

Hälsn Tepa

Eva-Helene
Ja, det skulle jag också vilja veta! kompiskram.gif
Alba
Det sägs ju att sötsuget lindras om man äter kromtillskott.
Jag har aldrig provat.....jag äääälskar godis.....men än har jag inte börjat äta det på nätterna. d010.gif
Snöflinga
CITAT (tepa @ 31-01-2009, 22:12) *
Jag sover tungt.... Snark snark.....
Kollar personen bredvid, att han sover tungt....snark snark...
Sedan kommer begäret.....Kosta vad det kosta vill. MEN JAG MÅSTE HA DETTA NUUUU !!! Sedan kommer det :smack smack. Glufs flufs. Nam nam.
Jag har blivit en liten Råtta. En Godisråtta. Gnag gnag, mmmm, mmmmm, nam nam, ......
Mitt i natten. Jag köper aldrig lördagsgodiset till ungarna förrns på fredag.. Det är ju slut annars.

Vad göra för att bli kvitt detta smack smack nam nam osv på nätterna ????

Hälsn Tepa

Kanske tänka på att om du smaskat i dig en ordinär kexchoklad (250 kal.) w00t.gif Så måste du sedan kravla dej op ur sängvärmen och antingen:
JOGGA LÄTT, 30min.
PROMENERA, en timme
GÅ NERFÖR EN TRAPPA, en timme och en kvart
CYKLA MEDELFORT, 25 minuter
SKOTTA SNÖ FÖR HAND, 37 minuter eller
SOPA GOLV, i 3 timmar !

Men undvik kexchokladen och ta annat godis ... det kan ju inte vara så farligt wub.gif
godanro

Varför inte väcka han bredvid..
så kan ni smacka tillsammans blush.gif trostar.gif
Tobb
De flesta godisar med äkta vara i ligger någonstans mellan 300-600 kcal wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon