Helen i Skåne
Jag har av Anns make fått veta att vår Ann blev mycket sjuk i helgen och inte kommer att delta mer här på forumet. Jag har fått tillåtelse att berätta för er alla. Jag antar att det är mer än jag som redan har saknat Anns glada inlägg... själv ska jag tänka på henne och att hon dansar i snön till tonerna av Belafonte...
Med ledsna hälsningar till alla som "pratat" med Ann
yla
ÅÅÅÅHHH
Jag kommer att sakna henne såå
Hon skrev så härligt
Tack för att vi fick veta
för jag tror fler med mej skulle sökt
efter hennes glada inlägg
nu får vi nöja oss med att läsa om
o minnas med glädje
det hon redan skrivit
mina tankar går med henne
Ann-Christin Lindberg zon II
Våra tankar går till Ann - och alla känner vi saknad! Ord känns alldeles för futtiga och små.

När evigheten får fylla våra hjärtan, föds tiden i våra händer, och allting finner sin plats.

Ingrid på Västkusten
Ja - det högg till i hjärteroten!

Hälsar Ingrid sorgset
Fialotta
Åhhh...så tråkigt!
Mina tankar går till dom närmaste just nu...hon blir saknad!

Sorgligt.
Eva Swahn
Mina tankar går till livsglada Ann och hennes familj.

Det var mycket tråkigt att höra och jag känner mig ödmjuk inför att vi här på forumet har en stor plats i Anns liv att vi får meddelande om att hon nu har blivit sjuk. Men jag bara vägrar att tro att hon inte kommer tillbaka till oss.

Ann var trotsig och stark! Vi är många som håller dig i handen!
Betty
Hej alla!
Jag kan bara instämma i det ni andra har sagt om våran Ann...
Vi håller alla tummar att hon ska tillfriskna...
Annelie
Hej där,

Med risk för att trampa i klaveret måste jag fråga om Ann gått bort eller "bara" insjuknat svårt? unsure.gif

I vissa inlägg verkar det som om Ann hastigt lämnat jordelivet för att dansa i snön till tonerna av Belafonte... och i nästa inlägg så önskas att hon ska tillfriskna.

Det är ett så allvarligt budskap att jag inte vill riskera att misstolka det... Helene i Skåne - du som pratat med hennes man, du måste rimligtvis veta. Vill du vänligen klargöra vad som hänt?

Annelie
Inga från Närke
På svaret om Ann.
Har även jag fått tillåtelse att berätta genom Anns make.
Det här stod i mejlet till mig. Exakt kopierat och inklistrat här.

Tyvärr blev Ann mycket sjuk i hälgen, hon kommer inte mera att kan svara på några mail, eller delta i några forum.

Något mer närmare vet jag inte om ingen annan har fått någon vetskap.

Ja alla kommer vi att sakna Anns trevliga inlägg. Vi har även mejlat lite privat p.g.a av hennes inlägg om handikappade och rullstolsburna. Hon höll på men en undersökning hur handikappade behandlas i olika kommuner. Vi får hoppas att hon blir lite bättre framöver även om orken kanske tryter för att vara med i detta Forum.
Eva i Skåne
Sorgligt, sorgligt att läsa.
Jag som var nere redan innan jag satte mig vid forumet och trodde att jag skulle livas upp lite här.
Jag har också mailat lite med Ann. Trots sitt handikapp har hon låtit så stark och haft kämpaglöd. Jag har skrivit till henne att jag tänkt mig henne lika glad som fotot på hennes signaturbild.
Jag önskar att hon kunde få veta att vi är många som saknar henne på forumet och önskar att hon ska kämpa vidare.
Ni som haft kontakt med hennes man kan väl meddela om ni hör något mer.
Ina
Vad ledsamt att höra! Det är också jobbigt att inte veta om hon kommer tillbaka.... sad.gif sad.gif
Helen i Skåne
Jag har skickat alla era hälsningar och inlägg till Anns man så att han kan berätta för henne att vi tänker på henne. sad.gif
*Felix matte*
Trots att jag (ny på sidan) inte "pratat" med Ann saknar jag hennes inlägg
Har läst alla och förvånats och glatt mej åt hennes livsglädje och "krut".
Eftersom jag har syster som är rullstolsburen och i ålder som Ann är jag välbekant med problem och situationer hon beskriver
och därför ser jag Ann som ett föredöme för alla Kämpar. Dansandes i snön och vridandes lampan i takt med musiken.
Kramar från mej.
Cilla
Hälsa Ann från mig också, Helen. Om du har fler kontakter med henne eller hennes man.

Cilla
Lena N
Sänder i tankarna en varm kram till Ann.
Britt-Marie i Bohuslän
Stor kram från mig också.
Åsa
Varma Hälsningar från mig till Ann; "Var inte rädd för mörkret ,för ljuset vilar där" Hoppas på bättring för dig och att vi snart får höra av dig! Kram fr. Åsa
Mariann
Tänker på dig, Ann. Önskar dig all lycka och ljus på din väg i livet.
Sylvia
Varma tankar till Ann och hennes familj!!
Aila
Saknar henne mycket !!!!!!!!

I tankarna vill jag hålla om henne och säga må alla goda änglar vara hos dig!!!!!!!!
Annki
Har varit borta från forumet några dagar, därför denna sena reaktion. Saknaden känns svår, även för mig som inte varit med i mer än ca ett år. Jag ber en bön ikväll, imorgon kväll och kvällar framöver till högre makt för att Ann ska bli bättre snabbt och komma tillbaka till oss. För vi behöver hennes visdom och generösa sinnelag! En stor kram till Ann och hennes familj/ Annki
andersen
kram från mej med.
Eva St
Tankarna går till dig Anne dina kloka ord och din familj.
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon