CITAT (MariaS @ 01-02-2009, 22:35)

Amerikanska bilar och då främst Chryslerconsernens produkter. Har suttit som redaktör för WPC-CLUB Sweden Region i nio år.

Då är vi två om det intresset då
Dodge Ruleshttp://www.youtube.com/watch?v=7BRb0uRCfYEhttp://www.youtube.com/watch?v=d5sY4frNztUUnderbart när motorljudet får asfalten att vibrera
Här sitter jag i TGB20 bilen på Säve när det var racing här
Det regnade lite på lördagen och jag bad killarna med sina flotta bmw och dyligt med sina tjejer i kortkort att inte köra ner på gräset för att parkera utan ställa sig på ett annat ställe liiite längre bort för annars kan ni köra fast och jag har inte direkt den tiden eller lusten att dra loss er sedan när ni ska hem....... ja ja här ska du inte komma och tala om för oss hur vi skall köra och vad vi inte klarar av typ av blick från killarna fick man då...
Senare när dagens övningar av muskelbilar var slut så var det då dags för killarna att hoppa in i sina nypolerade bilar och försöka komma iväg ifrån det förrädiska gräset som var torrt uppepå men under dolde sig leran...

ÅÅÅÅhhhh vad jag mådde bra.. de säger ju att skadeglädjen är den enda sanna glädjen

ja i detta fallet hade iaf. jag väldigt roligt..

men killarna i inte så nypolerade bilar längre och lera ända upp på låren var mindre skrattbenägna när de äntligen fick syn på mig i 20 bilen och kom klafsandes fram och ynkligt frågade om jag hade tid att dra loss dem... muta mig försökte de tillomed att göra
Ja den dagen hade många roliga stories.. en kille ville att jag skulle dra upp hans bil i ena framhjulet

(det gick inte på något annat sätt för han hade inget annat att fästa vajern i)

fattar du vad som kan hända sa jag till killen... han var så arg att han stod o hoppade... Det skiter jag i vrålade han

skadeglad jag.... nej inte alls.. kan man gräva ner sin bil genom att sitta o slira tills bilen har lera upp över bakljusen så...
Oj vad jag sitter o skriver...........
nähä... inga bilder blev det... konstigt......