Full version: Vad brinner ni för?
jaysan
Dem flesta som är här är ju otroligt kunniga på växter, så det måste ju vara ett jätte intresse, men har ni något annat som ni är jätte duktiga på eller är super interesserad av. kan ju vara bra att veta om man behöver hjälp med det också. Själv så har jag ett litet intresse i film och musik och då var en bio hemma rätt själv klart, jag var föresten med i motsvarigheten till sköna rum:) tidningen Hemmabio. finns att se på minhembio.com/jaysan.

Vad brinner ni andra för förutom växter?
Piccante
Brinner väl för en hel del, stort naturintresse, miljöfrågor, politik, föreningsliv, försöker vara lite kulturell ibland när lusten faller på läser en hel del och försöker hinna med att se lite konst med.
Aqvakul
Jag är extremt intresserad av arktiektur, design och fotografering. Dessutom är jag tokig i gamla saker, särskilt om de har en historia. Alla dessa intressen har hängt med sen ungdomen...
Alexander-VG-zon3
andra intressen Natur,Djur(mest akvariefiskar),Fotografering.

MariaS
Amerikanska bilar och då främst Chryslerconsernens produkter. Har suttit som redaktör för WPC-CLUB Sweden Region i nio år.

Sen är jag också rätt förtjust i raskatter. Har fött upp långhåriga perserkatter, tills ngn kom på att de skulle se ut som pekineser. Numera hålls jag med rasen Devon Rex

Sen är jag även inblandad i ett stort miljöprojekt som rör uppbyggandet av en fritidsby med friluftsområden, avlopp, återinplantering, byggande av våtmarker, brygganläggning et.c. Projektet rör en total yta på 36 hektar.

[attachment=30276:_bovikenAB.jpg]
Eva-Helene
Ja få se här nu då....drar efter andan....stickning pärlbroderi sömnad vävning smyckestillverkning fotografering (men har ingen kamera nu!!!grrr) djur natur
Jan Lindgren
Hej!
Jag gillar allt levande så jag håller på mycket med djur. Favoritdjuren är våra lamor.
MVH
Jan Lindgren
DragonLady
CITAT (MariaS @ 01-02-2009, 22:35) *
Amerikanska bilar och då främst Chryslerconsernens produkter. Har suttit som redaktör för WPC-CLUB Sweden Region i nio år.

Då är vi två om det intresset då naughty.gif

Dodge Rules
http://www.youtube.com/watch?v=7BRb0uRCfYE
http://www.youtube.com/watch?v=d5sY4frNztU

Underbart när motorljudet får asfalten att vibrera yahoo.gif
Här sitter jag i TGB20 bilen på Säve när det var racing här tummenupp.gif
Det regnade lite på lördagen och jag bad killarna med sina flotta bmw och dyligt med sina tjejer i kortkort att inte köra ner på gräset för att parkera utan ställa sig på ett annat ställe liiite längre bort för annars kan ni köra fast och jag har inte direkt den tiden eller lusten att dra loss er sedan när ni ska hem....... ja ja här ska du inte komma och tala om för oss hur vi skall köra och vad vi inte klarar av typ av blick från killarna fick man då... blink.gif
Senare när dagens övningar av muskelbilar var slut så var det då dags för killarna att hoppa in i sina nypolerade bilar och försöka komma iväg ifrån det förrädiska gräset som var torrt uppepå men under dolde sig leran... devil.gif ÅÅÅÅhhhh vad jag mådde bra.. de säger ju att skadeglädjen är den enda sanna glädjen g.gif ja i detta fallet hade iaf. jag väldigt roligt.. rotfl.gif men killarna i inte så nypolerade bilar längre och lera ända upp på låren var mindre skrattbenägna när de äntligen fick syn på mig i 20 bilen och kom klafsandes fram och ynkligt frågade om jag hade tid att dra loss dem... muta mig försökte de tillomed att göra crazy.gif
Ja den dagen hade många roliga stories.. en kille ville att jag skulle dra upp hans bil i ena framhjulet slap.gif (det gick inte på något annat sätt för han hade inget annat att fästa vajern i) slap.gif fattar du vad som kan hända sa jag till killen... han var så arg att han stod o hoppade... Det skiter jag i vrålade han rotfl.gif skadeglad jag.... nej inte alls.. kan man gräva ner sin bil genom att sitta o slira tills bilen har lera upp över bakljusen så... giggle.gif
Oj vad jag sitter o skriver...........

nähä... inga bilder blev det... konstigt......
ängsvädd
Jag är även intresserad av sköldpaddor, natur - och mitt senaste intresse är undulater - en liten papegoja.

Undulatprat häckar jag mycket på - ett nystartat jättetrevligt undulatforum.
Myosotis
Fåglar!!!
Rossi
Böcker, bowling, golf, clivior, kaktusar.
aanderss
brinner för fotboll och tennis men även musik
nelly.trott
även jag kan flicka in mina intressen som make up, mode(ej tidnings mode, snarare egen mode loppis kläder mmmm det bästa som finns ) och miljö.
JRo
Jag har en tendens att bli lite enkelspårig, det brukar bli ett intresse som överskuggar de andra, i perioder. Just nu är trädgårdsintresset i fokus, men annars gillar jag alla typer av hantverk, inredning och friluftsliv. Fast trädgård är ju alla intressen i ett! Matlagning är kul också och jag ser verkligen fram emot att på allvar odla egna grönsaker i år.
Lars-Olof Arvids
Jag är intresserad av allt i naturen! Små och stora djur, fåglar, vilda växter o s v. Naturfotografering håller jag på med ganska mycket och gillar naturresor i när och fjärran. Och så har jag ju mina akvariefiskar, främst killis.

Olle
Whiskuchi
CITAT (MariaS @ 01-02-2009, 22:35) *
Har fött upp långhåriga perserkatter, tills ngn kom på att de skulle se ut som pekineser.

Varför inte fortsätta med den klassiska persern istället för att byta ras?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon