jenniepennie
Vi har köpt två, jag o sambon, men behöver två till om de är dagsbiljetter. Letat på mäss-sidan, men hittar ingenstans info om detta blink.gif . Jag antar att vi får köpa två till, för 140:- för alla dagar låter ju för billigt, men jag vill vill ändå veta.

Så roligt det ska bli! Vi har mest tid på oss på lördagen. Är det då det är mest folk? Brukar man kunna ta sig fram...? Är det någon som har lite tips och info om trädgårdsmässan i allmänhet? Berätta!
MariaS
Det är nog dagsbiljetter. Jag har ju alltid fått lämna ifrån mig min biljett i alla fall.

VAr där tidigt! Det blir fort låååånga köer. Ta gärna med en väska eller korg som går på hjul. Det blir fort tungt att bära på alla kassar whist.gif
Välladdad plånbok. Det finns uttagsautomater i hallarna, men dit är det oändliga köer!
Om du inte vill betala skjortan för en ostfralla, tar du med fika.
Tiden går fooooort. Väldigt fort! 6 timmar känns som frukostrast, tills man sätter sig i bilen igen. Då känner man i benen att det har gått sex timmar! blush.gif
Sen är det bara att njuta och fynda. Det finns ALLT där som är värt att införskaffa (tyvärr crying.gif )

Ha en trevlig mässhelg biggrin.gif
jenniepennie
Åh, tack! Hjul-lastare, kontanter och ätbart är nu medtaget i planeringen smile.gif
Samt två biljetter till inhandlade.
Finn Klematis
CITAT (MariaS @ 06-02-2009, 21:56) *
Det är nog dagsbiljetter. Jag har ju alltid fått lämna ifrån mig min biljett i alla fall.

VAr där tidigt! Det blir fort låååånga köer. Ta gärna med en väska eller korg som går på hjul. Det blir fort tungt att bära på alla kassar whist.gif
Välladdad plånbok. Det finns uttagsautomater i hallarna, men dit är det oändliga köer!
Om du inte vill betala skjortan för en ostfralla, tar du med fika.
Tiden går fooooort. Väldigt fort! 6 timmar känns som frukostrast, tills man sätter sig i bilen igen. Då känner man i benen att det har gått sex timmar! blush.gif
Sen är det bara att njuta och fynda. Det finns ALLT där som är värt att införskaffa (tyvärr crying.gif )

Ha en trevlig mässhelg biggrin.gif

Hej!

Det är dagbiljetter,om Du går ut får Du en stämpel så Du kommer in igen,
gäller samma dag. Det är mycket folk lördag och söndag. Vi kanske ses om
Du kommer och lyssnar på mitt föredrag.

Mvh.
Finn
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon