Full version: Rosgången vintertid
renate
Nu har vi frossat i rosbilder så jag tog några bilder från rosgången i vintervila.Just nu har vi lite snö och då ser det inte riktigt så trist ut.
[attachment=30555:2009_02_...__Large_.JPG] Rosgången i vinterkappa
[attachment=30556:2009_02_...__Large_.JPG]
Kajsa
Underbart vinterväder, så vackert det är renate, vad här har snöat i mellan Sverige i två dygn. Nu är alla rosor ordentligt ombäddade och inatt blir det kallt, vi har månsken nu.
renate
CITAT (Kajsa @ 08-02-2009, 19:02) *
Underbart vinterväder, så vackert det är renate, vad här har snöat i mellan Sverige i två dygn. Nu är alla rosor ordentligt ombäddade och inatt blir det kallt, vi har månsken nu.

Ja Kajsa;äntligen har vi lite snö.Det kom mer snö i natt och nu är det -0,4°,hoppas den blir liggande ett tag nu.
Krolliljan
Fina bilder Renate. tummenupp.gif

Vid kusten töade snön bort igen.
AnnammA
Här är också grönt...Men solen har iallafall varit framme och tänt lite ljus i mina förkylda ögon...
gulmåra
Så himlans härligt med snö!! Är JÄTTEAVUNDSJUK!! Här har det regnat!!!
Den bild jag har på näthinnan från min trädgård idag är inte så vacker som din Renate! Den ser nergrävda frusna roskrukor halvfulla med vatten....och nu sjunker temperaturen... unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon