Full version: tidningar
elvisjö
En artikel om tidningen hemträdgården i UNT

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=52-AV_ID=816522,00.html
Sussie F-Flower
Intressant!
Men jag fattar inte.. confused.gif .. Köper man den (var?) eller prenumererar man på den... eller lånar man den på biblioteket?
Eva i Höga
Man får tidningen Hemträdgården när man är medlem i Riskförbundet Svensk trädgård. www.tradgard.org.
Medlemskapet kostar 240:-/år. Hemträdgården är en suveränt bra tidning. Rekommenderas!
Sussie F-Flower
CITAT (Eva i Höga @ 11-02-2009, 08:37) *
Man får tidningen Hemträdgården när man är medlem i Riskförbundet Svensk trädgård. www.tradgard.org.
Medlemskapet kostar 240:-/år. Hemträdgården är en suveränt bra tidning. Rekommenderas!

Jahaa... Tack för infon! Är du med Eva?
Är det några fler fördelar att vara med? Jag menar mer än en tidning?
Eva i Höga
Ja, jag är med genom vår lokala trädgårdsförening (som är medlem i Svens Trädgård). Visst finns det fördelar - man får ju denna fina tidning som är värd varenda krona, dessutom kan man få rabatt i många plantskolor osv. Delar av deras hemsida är under uppbyggnad men det finns mycket information att hämta där.
KURT
CITAT (Sussie F-Flower @ 11-02-2009, 09:06) *
Intressant!
Men jag fattar inte.. confused.gif .. Köper man den (var?) eller prenumererar man på den... eller lånar man den på biblioteket?

Man kan naturligtvis även läsa den på biblioteket.
Sussie F-Flower
Tack Kurt och Eva!
Då ska jag ta mig en "funderare"....
Alltid givande att få inspiration från flera olika ställen...
elvisjö
En annan fördel är trädgårdsresan till Estland nu i maj
Föredrag och annat kul på resan över.
Bla Gunnel Carlsson kommer att vara med.
länk
http://www.tradgard.org/Medlem/resor/09_turi.html
Eva i Höga
Gå gärna till biblioteket och läs tidningen/tidningarna så du vet om den passar dig.

Och trädgårdsresan till Estland låter mycket intressant, funderar på hur jag ska få ihop tiden med allt som sker under den tiden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon