Sussgirl
Någon som har erfarenhet från denna sida? Så att de är seriösa osv och om det är bra kvalite på plantorna?
Tacksam för svar.

Mvh Susanne
Eva i Höga
Hade aldrig hört talas om Sagolik Trädgård, sidan är ju ganska knapphändig, tydligen är det bara trädpioner de säljer. Men det finns ju i alla fall namn, adress och telefon till en person. Kanske värmlänningarna här på Odla känner till dem?
Sussgirl
Okej jag hoppas någon känner till sidan för man vill inte skicka efter och sen inte få pionerna..
Bra att kunna fråga fler trädgårdsintresserade om råd.

/Susanne
johannea
Hittar inte hemsidan, har googlat, men får bara sidor från Sofiero och nån bok...
Eva i Höga
Här hittar du sidan: www.sagoliktradgard.se
johannea
Tack Eva! Det ligger ju inte så långt ifrån mej, men har faktiskt aldrig hört talas om dem förrut...
Men spontant tycker jag det känns seriöst när det gäller ett litet företag på en liten ort... De kan ju aldrig vara lika anonyma som i tex Stockholm, här i byggderna sprids ryckten fortare än vinden crazy.gif
Red Top
Vi får väl hoppas att de är seriösa, eftersom de finns med bland odlas förslag på firmor att handla perenner från flirting.gif
Se bif länk:

Perenner
Eva i Höga
Se där ja, det hade jag missat, tittar där alltför sällan. Säkert seriöst, men de kanske inte gör så mycket reklam på "bygden" eftersom de har försäljning på nätet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon