Full version: Så var det dags igen
MariaS
Grrrrr! Denna gången grönsaksfrön!

Attans klickfinger....
DragonLady
Får hoppas du får fröna innan sommaren kommer då... med den takten de har på sina fröleveranser menar jag.. 6 veckor har jag väntat nu på förra fröerbjudandet och fortfarande inga fröer eller meddelande.. thumbdown.gif
ylvahi
Men gör som jag. Sitt på fingrarna när du tittar då kan man ju inte klicka crazy.gif
johannea
Jag fick vänta 5 veckor på mina fröer (fick de häromdan...) Men nog tusan kunde ja inte låta bli när det nya erbjudandet kom... whist.gif
Chamomille
CITAT (MariaS @ 18-02-2009, 17:54) *
Grrrrr! Denna gången grönsaksfrön!

Attans klickfinger....

Jaa, jag fick tics i mitt finger, och plötsligt låg en orderbekräftelse i min e-postlåda wacko.gif Jag har inte ens ett land att plantera nåt i duh.gif
renate
Om jag skall sår grönsaker så köper jag fröer i Konsum här,idag köpte jag några påser med sommarblommar,det blir betydligt billigare.Grönsaker har jag inte plats till.Tomatfröer skall jag letar efter på nätet.
Pius
59 kr frön var inte så farligt tycker jag. Bara tre påsar, men en melongurka en lila rädisa och aubergine måste jag bara testa. giggle.gif

Pius
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon