Jowel
Tulpantider allihopa!

Tänkte bara jag skulle visa en liten rolig "mutation" två stycken fanns det i den bukett på 35 som jag köpte föraa veckan... någon annan som fått en "dubbel tulpan?"

kolla in bilden.. om jag får in den...

Jowel
Varför kan jag inte ladda upp bilder!!!? den är är bara på 500 kilobyte, och när jag trycker på "ladda upp" så tänkte datorn och sen blev rutan där nere helt vit, piss förbannand blir jag på datorer! rtfm.gif
HelenN
Du måste först ladda upp bilden och sen klicka på "hantera uppskickade filer" och klicka på + på den bild du vill visa.

CITAT (Jowel @ 19-02-2009, 19:18) *
Varför kan jag inte ladda upp bilder!!!? den är är bara på 500 kilobyte, och när jag trycker på "ladda upp" så tänkte datorn och sen blev rutan där nere helt vit, piss förbannand blir jag på datorer! rtfm.gif

Jowel
Jo om det bara vore så lätt,,, när jag har klickat på ladda upp knappen så blir den avlånga rutan under "Hantera uppskickade bilder" helt vit. finns inga knappar allas at trycka på, och sen står det att det inte finns några uppskickade bilder att hantera, dvs o stycken....

Nu ska jag äta mat, sen får jag nog försöka igen...
HelenN
Då är bilden för stor. Förminska den rejält och testa igen.
Jowel
den ligger nu på 200 kilobytes och ändå funkar det inte..... hhm... står det inte att max e typ 1000????? bara jag som har problem med detta?! har haft det förr med, men då brukar det lösa sig med att m,an förminskar bilden, men nu hjälper ju ingenting.... g.gif
Betty
CITAT (Jowel @ 19-02-2009, 19:12) *
Tulpantider allihopa!

Tänkte bara jag skulle visa en liten rolig "mutation" två stycken fanns det i den bukett på 35 som jag köpte föraa veckan... någon annan som fått en "dubbel tulpan?"

kolla in bilden.. om jag får in den...

Har tyvärr ingen bild att visa men när jag köpte en bukett vita tulpaner för ett par veckor sedan så var det en dubbeltulpan med i buketten.
johannea
Nu handlade tråden ju visserligen om "muterade" tulpaner... Men jag kan inte låta bli att visa en bild på en så fin bukett jag fick av en bekant som är florist... tulpaner är UNDERBARA!
Jowel
Äntligen vet jag hur man gör!
Här har ni min bild, den finns i mitt album!

tulip.jpg

Sussie F-Flower
CITAT (Jowel @ 20-02-2009, 12:53) *
Äntligen vet jag hur man gör!
Här har ni min bild, den finns i mitt album!

tulip.jpg

-Stackars Dig!!! Vad frustrerande!!! trostar.gif Jag förstår precis hur det känns när man inte får till det man vill. Va bra att det ordnade sig! biggrin.gif tummenupp.gif

-Fräck tulpan! En liten tvilling...
Betty
Ja, så där såg min dubbla tulpan med ut tummenupp.gif - fast den var vit. Synd att jag inte tog någon enskild bild med bara den, tog bara en bild på hela buketten. Om man tittar noga så ser man den dubbla tulpanen längst till vänster.

[attachment=31053:Kopia_av...2_06_016.jpg]
evaisa
Å nu får jag sån lust att besservissra........... men inte fasen har du väl tulpaner i kruka?
Ja..alltså ....... detta är ju krukväxttråden....

Men annars..... jo tulpaner är snygga!
Betty
CITAT (evaisa @ 21-02-2009, 00:20) *
Å nu får jag sån lust att besservissra........... men inte fasen har du väl tulpaner i kruka?
Ja..alltså ....... detta är ju krukväxttråden....

Men annars..... jo tulpaner är snygga!

Ojdå, sorry! blush.gif Såg inte att vi var i krukväxttråden... jag brukar alltid öppna trådar direkt från "Nya inlägg" och då kollar jag aldrig (nästan) vilken avdelning det är.
Besserwissra på du bara evaisa, du har ju alldeles rätt. innocent.gif
Jowel
Jadu besserwisser...... Vi hade våra tulpaner i kruka, fast det var en ytterkruka, för att vi hade ingen vas som passade så värst bra whistling.gif

Men vad skulle mina tupaner gå under för tråd då?, inte prydnadsväxter ute, för de är ju inne nu..... g.gif
evaisa
..... ibland får jag en sådan himla lust att fåna mej...........

Det gör inte mej nåt om det finns tulpaner bland krukväxterna! kiss.gif
Jowel
haha, ja du, det kan jag också göra ibland tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon