Full version: Inga rosor!
Monarda
Fick inga rosor av maken på alla hjärtans dag, han förärade mig istället en 25-kilos säck havre! ohmy.gif Inte tror jag väl att han tycker jag liknar en häst (ok, man förändras väl en del på 20 år) men min passion för fågelmatning har förstås inte undgått honom.
Alltså en fin present i och för sig, men nu var det ju rosor jag ville ha. Igår inhandlades på eget bevåg denna ljuvliga bukett som jag nu vill dela med mig till alla andra odlaiter som kanske inte heller fick någon romantisk uppvaktning.

P2220823a.jpg

Bassam

Tack för frågan

Möjligt att han älskar dig mer än rosor och alltifrån alla grejor i världen
H:Bassam
renate
Det var väl omtänksamt att ger dig en säck havre till dina fågelvänner,då kan ni iaktar fågellivet i trädgården tillsammans.
Buketten är ljuvligt,tack att du vill dela med dig.
diva&hero
Jag tycker också att det var omtänksamt av honom! Just att han uppmärksammat det, det är inte alla karlar som gör det.. wink.gif
Fick han rosor av dig? Eller hittade du på nåt annat kanske?
Nej, jag förstår samtidigt vad du menar. Det är speciellt att få en bukett rosor ibland.. yes.gif

Här får du en rose.gif av mig iaf!!
Monarda
Rosor av mig! Nej, aldrig på tiden - han har ju mig! giggle.gif
Biggan_
Jag tyckte också det var omtänksamt med en säck havre! tummenupp.gif
Fast inte så romantiskt precis! rotfl.gif
Tack för att du delar med dej av buketten, det uppskattas!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon