Överbölingen
Ett gammalt sätt att röja snö, men jag kopplas ner ideligen så kolla på AoT trädgårdsforum om ni vill se lite annorlunda bilder. Åker ur allt inom 60 sekunder.
kasam
En härlig syn!!!
Ja, skulle - som säkert många andra - velat se det hela live!!!
freya
Fick göra ny användare till AoT forum men det var det värt. Här ute snöar det lapphandskar nu, har du samma väder där nere blir det väl en tur till med sabel smile.gif
MariaS
Och hur katten hittar man något i det forumet? Finns ju inga rubriker någon stans!
kasam
Trädgårdsforum, o så ner en bit. Rubrik: "Ett annat sätt att snöröja"
MariaS
Hittar inget som heter forum! Kan någon länka?
Överbölingen
Försök med http://www.alltomtradgard.se/min-sida/Beng...album/?id=27791
MariaS
Ja det var ju lite snö där giggle.gif Brukar de inte spränga vid lavinvarning whistling.gif innocent.gif
Husihelvete
När jag skottade uppfarten idag så gick tankarna faktist mot napalm eller något annat hett för att göra sig av med snön.
Red Top
Häftigt!
Så nu är jag medlem i det forumet oxå g.gif Det verkar inte lika överskådligt, som här, men jag kanske vänjer mig unsure.gif smile.gif
Lady Hamilton
Härligt Bengt! rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Överbölingen @ 22-02-2009, 14:31) *

Tack för länken! På din blogg kan man ju gå in och ta del av dina fantastiskt fint berättade små historier! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon