Full version: uppladdning av foto
4:an
Godmorgon!
Jag är ny här och tänkte lägga upp lite foto i mitt album...men se det går inte..när jag klickar på ladda upp så blir sidan blank och det står klar längst ner till vänster...känner mig helt bortgjord som inte fixar det..är det någon som förstår vad jag gör för fel....?? Vill visa min lilla gulliga stuga!
kasam
Hejsan!

La in ett foto nyss o det fungerade som det brukar. Så här gör jag: Väljer fil, sedan ladda upp, sedan vänta o så kommer OK besked. (Eller ibland ej ok ifall filen är för stor. Det där med vad som accepteras verkar variera, för ibland fungerar större filer o ibland inte.

Lycka till!
skall pröva igen!
Nope! Får inte det att fungera...måste göra något fel!
MariaS
Admin har just problem med forumet som de försöker åtgärda. De jobbar för fullt. Ett av problemen är just uppladdning av bilder.
Ibland går det ibland inte...
ok! Det förklarar kanske en del...eller så är det en kombination!!! Då skall jag pröva emellanåt...hinner en sväng till stugan och sprida ut kalk i gräsmattan och njuta av vintergäck och snödroppar! slap.gif
MariaS
CITAT (4:an @ 01-03-2009, 10:44) *
ok! Det förklarar kanske en del...eller så är det en kombination!!! Då skall jag pröva emellanåt...hinner en sväng till stugan och sprida ut kalk i gräsmattan och njuta av vintergäck och snödroppar! slap.gif

Har du sandjord vid stugan? Jag menar eftersom du ska kalka. Det är uteslutande bara gräsmatta på sandjord som man kalkar.
känner mig heldum! ranting.gif och arg! De sa så på plantskolan att gräsmattor skall kalkas i februari...mycket kvar att lära.... smile.gif

kan det skada, nu när jag ändå köpt kalken?? confused.gif
aanderss
inga problem för mig att ladda upp kort
skall ta hjälp av ngn här hemma och se om jag gör fel rolleyes.gif
kasam
CITAT (4:an @ 01-03-2009, 11:58) *
känner mig heldum! ranting.gif och arg! De sa så på plantskolan att gräsmattor skall kalkas i februari...mycket kvar att lära.... smile.gif

kan det skada, nu när jag ändå köpt kalken?? confused.gif

Förslag: Lägg upp en "vad göra för att få en fantastiskt gräsmatta"-tråd i forumet "Småprat om trädgård" - då får du nog en hel del goda råd...
En sådan tråd skulle läsa med intresse, för jag är också "grön" giggle.gif

Apropå bilder - jag kan lägga in utan problem. (Mac-anv, ifall det nu kan ha ngn betydelse...)

Ingela i Segersberg
CITAT (4:an @ 01-03-2009, 09:39) *
Godmorgon!
Jag är ny här och tänkte lägga upp lite foto i mitt album...men se det går inte..när jag klickar på ladda upp så blir sidan blank och det står klar längst ner till vänster...känner mig helt bortgjord som inte fixar det..är det någon som förstår vad jag gör för fel....?? Vill visa min lilla gulliga stuga!

Hej. Så där blir det för mig också ibland, men oftast fungerar det utan problem. g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon