Lady Hamilton
Jag har kollat i mina album och upptäckt att jag fått många kommentarer och frågor help.gif men eftersom jag inte sett detta förrens nu så är jag nog numera känd som "hon som ej svarar på kommentarer/frågor" sos.gif Finns det någon inställning som gör att jag kan bli underättad när det finns en ny kommentar? Däremot upptäckte jag NU att det finns möjlighet att både godkänna o underkänna/ta bort kommentarer som är gjorda i albumet men den funktionen kanske har funnits hela tiden?
(och eftersom jag har bara fått snälla kommentarer så har jag ännu inte behövt testa att ta bort någon blush.gif )
Irene_L
Jag har inte hittat något man kan ändra så man ser att det kommit nya kommentarer i sitt album. no.gif
Jag brukar kolla under Albumstatistik ...där det står "Senaste kommentaren". Klicka där....Då ser man alla nya kommentarer och kan upptäcka om man själv fått någon!
kompiskram.gif
Gillan
Jag är förmodligen blind, men vart hittar du Albumstatistik Irene?
Irene_L
Om du klickar där det står Album.. bredvid där det står chat. Då kommer du till Albums första sidan. Scrolla ner så kommer du till Albumstatistik tummenupp.gif
Gillan
CITAT (Irene_L @ 02-03-2009, 11:24) *
Om du klickar där det står Album.. bredvid där det står chat. Då kommer du till Albums första sidan. Scrolla ner så kommer du till Albumstatistik tummenupp.gif

Jag hittade dit! Tack smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon