Full version: Ojdå!
Bettis
Jag har tydligen varit inloggad hela helgen blush.gif utan att veta om det ninja.gif datorn har ju varit avstängd giggle.gif brukar ni också glömma att logga ut rolleyes.gif
MariaS
HAr väl hänt whistling.gif
Huggorm
Glömma? Jag loggar aldrig ut, varför skulle man göra det?
Bettis
CITAT (Huggorm @ 02-03-2009, 10:35) *
Glömma? Jag loggar aldrig ut, varför skulle man göra det?

inte vet jag dunno.gif men jag brukar logga ut och stänga av datorn, men du kanske har rätt man behöver kanske inte logga ut g.gif
Betty
Loggar aldrig ut jag heller, ser ingen anledning till att göra det. smile.gif
Pia L
Jag loggar sällan eller aldrig ut, man försvinner ju från aktiviteten ändå efter en stund....tror jag unsure.gif confused.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Bettis @ 02-03-2009, 10:26) *
Jag har tydligen varit inloggad hela helgen blush.gif utan att veta om det ninja.gif datorn har ju varit avstängd giggle.gif brukar ni också glömma att logga ut rolleyes.gif

Jag loggar aldrig ut, jag bara stänger ner datorn. Trodde man blev utloggad automatiskt då. Trodde faktiskt att man blev utloggad bara av att stänga ner odlafönstren... blush.gif

Hur kan man se att att man varit inloggad som du har gjort, Bettis?
Kan jag se t.ex. vilka tider jag var inloggad förra vackan...?
*Stintan*
Stänger man ner Odlasidan så loggas man ju ut automatiskt eller om man stänger av datorn så är man ju inte inloggad. Har man kryssat i lilla rutan ""logga in mig automatiskt" så blir man inloggad när man öppnar Odla utan att behöva fylla i sina inloggningsuppgifter varje gång, mycket praktiskt tycker jag. Det innebär dock inte att man är inloggad hela tiden.

Om du är inloggad på Odla men är inaktiv i visst antal minuter, tror det är en kvart, så försvinner ditt namn nederst bland dom som är online.
Bettis
CITAT (Sussie F-Flower @ 02-03-2009, 11:42) *
Jag loggar aldrig ut, jag bara stänger ner datorn. Trodde man blev utloggad automatiskt då. Trodde faktiskt att man blev utloggad bara av att stänga ner odlafönstren... blush.gif

Hur kan man se att att man varit inloggad som du har gjort, Bettis?
Kan jag se t.ex. vilka tider jag var inloggad förra vackan...?

dunno.gif men jag ska kika runt lite och se om man kan hitta något. När jag startade upp datorn idag och gick in på Odla så stod mitt namn med på vilka som var inloggade och "logga ut" stod det i längst upp så visst var jag inloggad. Så man blir inte alltid utloggad med automatik för jag har inte varit inne sedan lördags morse.
*Stintan*
Bettis du har nog bara kryssat i rutan "logga in automatiskt" då slipper logga in manuellt varje gång.
Red Top
Jag tror inte ens att man behöver fylla i någon ruta. Man loggas in automatiskt när odla känner att man klickar in på forumet. Jag loggar sällan, eller aldrig ut, och inte finns väl jag här dygnet runt? -fear-.gif

Ibland, sällan, har jag blivit utloggad, och får då logga in igen. Inbillar mig att det har att göra med någon uppgradering eller annat, som sker med själva sidan, för ibland när jag har varit ifrån datorn ngr timmar och aktiverar sidan, då är jag plötsligt gäst giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon