Full version: Inredningstips..!
mojan
Hittade denna "badrumsmatta" på nätet. Kanske något för oss trädgårdstokiga? flirting.gif Hur gör man när man fredagsstädar? Tar fram räfsan? confused.gif Skulle vilja se grannens min när man ber dem att vattna mattan när man åker bort. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

[attachment=31457:Mossmatta.jpg]
Vippan
CITAT (mojan @ 03-03-2009, 19:05) *
Hittade denna "badrumsmatta" på nätet. Kanske något för oss trädgårdstokiga? flirting.gif Hur gör man när man fredagsstädar? Tar fram räfsan? confused.gif Skulle vilja se grannens min när man ber dem att vattna mattan när man åker bort. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

[attachment=31457:Mossmatta.jpg]

Den var riktigt häftig,var på nätet hittade du den?
Eva i Höga
Va, är det riktig mossa? Riktigt häftigt men kanske inte så praktiskt eller ....
MariaS
CITAT (mojan @ 03-03-2009, 19:05) *
Skulle vilja se grannens min när man ber dem att vattna mattan när man åker bort. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Men, det är väl bara att slänga ut den genom badrumsfönstret, när det regnar, så sköter den ju sig själv giggle.gif
mojan
CITAT (Vippan @ 03-03-2009, 19:15) *
Den var riktigt häftig,var på nätet hittade du den?

Denna länk: http://www.coroflot.com/public/individual_...p;set_id=269731
Den designern har ingen brist på fantasi. giggle.gif bravo.gif
CillaM
Riktigt snygg! Den hade jag hellre haft någonstans i trädgården smile.gif
Fågelvägen
Vilket utsökt svepskäl, ifall det där brinnande intresset för dammsugning saknas: badrumsmattan skulle vantrivas.
DragonLady
Asfräck ju... yes.gif
Sussie F-Flower
Verkligen jätteläcker! wub.gif
En sån skulle jag kunna tänka mig att ha på min brotrappa som ligger i norrläge...

Bannemej ska jag inte försöka att tillverka en själv, bara snön förvinner... yes.gif

Tack för tipset! thanks.gif
tepa
Hej

Superspännande matta ! En sån skulle jag vilja ha utomhus som dörrmatta. Det kanske finns som utemodell också. JÄTTE JÄTTE fin ! Mitt badrum går i blå-vitt, passar inte med något grönt där...

Hälsn Tepa
kasam
CITAT (Sussie F-Flower @ 03-03-2009, 22:38) *
Verkligen jätteläcker! wub.gif
En sån skulle jag kunna tänka mig att ha på min brotrappa som ligger i norrläge...

Bannemej ska jag inte försöka att tillverka en själv, bara snön förvinner... yes.gif

Tack för tipset! thanks.gif

Instämmer - verkligen läcker!!! tummenupp.gif

Vill ha! Fast får bli utomhus...

Tillverka en själv - en god idé, men hur tänker du/ni göra? confused.gif

mojan

Om ni kollar länken ovan så finns det också en "mall" att köpa och en kort beskrivning på engelska.
Jag vill absolut se resultatet på foto sedan!

Kanske skulle försöka själv också när jag nu hittade denna "stollighet"? rolleyes.gif
diva&hero
Vilken häftig matta! Skulle passa bra utomhus,tycker jag. Har ni nåt tips på vad man skulle kunna ha som "botten"? ´Kommer inte på nåt bra. g.gif
Annars kan det ju inte vara så svårt att göra en själv verkar det som..
Helen i Piteå Zon 5
Absolut en matta jag skulle vilja ha.... men ute! biggrin.gif
Sussie F-Flower
CITAT (kasam @ 04-03-2009, 09:20) *
Tillverka en själv - en god idé, men hur tänker du/ni göra? confused.gif

Jag tror att jag har klurat ut det.... tummenupp.gif
Jag ska gå in på ett bageri där jag känner ägarna.
Jag ska fråga om jag får köpa en begagnad "muffinsplåt" av dom. En sån där jättestor plåt för amerikanska muffins... ..stoooora muffins.... laugh.gif

Dom plåtarna är lite för höga men med en bågfil så kan man kapa ner höjden i och med att man sågar av bottnarna 1-2 cm. Sedan kanske man kan fixera något slags galler där istället, så att inte mossan/laven åker rakt igenom. -Ja, det var min idé... shy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon