Full version: Reklam?
ingrid fuxwall
Nu vet jag ju inte om det är lokalt men Bauhanus på Torp - Uddevalla säljer vissa av Weibulls fröer 5 påsar för 10 kronor!!! Bäst före 30:e september 2009.

Enligt kvittot kostar alla påsar, även de dyraste (tror att det är E) 2.95 men när man köper fem får man 95 öres rabatt.

Själv har jag köpt 50 påsar giggle.gif och har börjat skicka runt till vänner och bekanta.
Bara ett tips för Er som bor bor i närheten och kanske det är samma sak i alla affärer, vad vet jag men gissa om jag blev glad över att få köpa pelargon frön för 2 kronor, har ju bestämt mig för att aldrig mer så sådana men jag har vänner som gärna gör det

ingrid
Red Top
Jättebra tips!

Jag var in och kollade på deras hemsida. Det gäller hela landet! thanks.gif thanks.gif

Nu vet åtminstone jag vad jag ska göra i morgon. Hoppas guben vill köra mig.
Solstorm
Kostar även de dyraste fröerna 2 kr? Vad har de för sortiment, har de även lite dyrare sorter?

Jäklar, jag har ju lånat ut min bil! Detta var ju ett elände, det är fullt med sådder överallt redan och jag har sju miljoner frö kvar att så, fast jag känner att jag måste ändå dit. Dags för anonyma fröhamstrare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon