Full version: Trädgårdsblogg.se
Bruna fingrar i Handen
Halloj! crazy.gif
Jag har hittat till tradgardsblogg.se och sett å känt igen flera härifrån.
Till min fråga;
Varför kommer man/jag inte in på bloggen?! Jag får upp felmeddelande om att bloggen är full?!
Stämmer detta eller är det min vanliga tur?!
Har fler än jag detta problem eller är jag ensammast i hela världen?!
Nåja..tills nästa gång//Synes mvh malin
yaay.gif
Christer i Falköping
Nej du är inte ensammast i världen biggrin.gif det är problem med att det kommer in många samtidigt och då orkar inte det systemet som finns där nu med att visa sidorna, överansträngt alltså. Men det arbetas med att gå över till annat som skall klara att hur många som helst kan vara inne samtidigt. Att det tar sin tid beror på att inget material skall försvinna vid bytandet. Men lugn, snart funkar det som det skall.

Skriver ju själv där, men har för tillfället tagit bloggledigt där tills det nya kommer igång (eller att skrivklådan stör för mycket biggrin.gif ).
Christer.
Bruna fingrar i Handen
sweatingbullets.gif *puh* Hamnade ju där pga av jag har sån sjuklig Vår-feber och håller på att förgås i min väntan..Åsså kommer man inte in när frustrationen håller på att bli olidlig..snacka om ännu större frustration
blink.gif
Men dåså tack så hemskt mkt för svar
Jag har iaf lyckats övertala min motstridiga familj att vi ska åka å slåss mot alla på Kista Mässan så jag kanske lugnar mej en dag elr två yahoo.gif
Irene_L
Vissa tider på dagen går det inte alls att komma in alls men då får man försöka lite senare! yes.gif
Rihane
CITAT (Bruna fingrar i Handen @ 07-03-2009, 18:48) *
Jag har iaf lyckats övertala min motstridiga familj att vi ska åka å slåss mot alla på Kista Mässan så jag kanske lugnar mej en dag elr två yahoo.gif

Undvik att slåss med bilarna. Åk kommunalt om du har möjlighet.
Jag gjorde själv det igår och var mycket nöjd med det.

Trädgårdsbloggen är strulig ibland när många är sugna att blogga samtidigt men det brukar gå lite senare när flertalet tröttnat.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon