MariaS
Det är vad det är idag. Är det någon som firar detta på något speciellt sätt?

Själv ska jag bara njuta av att gubben ska göra en extra körning på lastbilen, så jag är ensam och kan rumsa runt med fröer och plantor som jag vill giggle.gif
Aqvakul
I Östeuropa firas det med blommor och presenter, men vi har ju inte den traditionen. Det känns viktigare att jobba för jämställdhet varje dag. Ha en bra dag alla kvinnor därute....
Chamomille
CITAT (MariaS @ 08-03-2009, 08:56) *
Det är vad det är idag. Är det någon som firar detta på något speciellt sätt?

Själv ska jag bara njuta av att gubben ska göra en extra körning på lastbilen, så jag är ensam och kan rumsa runt med fröer och plantor som jag vill giggle.gif

giggle.gif
Här så vet någon ingenting. Hade namnsdag igår, och denna dag idag. Sambon är helt lyckligt ovetande om allt biggrin.gif
Fast ifall jag påminner honom så kanske det blir nåt kul ikväll... smile.gif
Annars har jag aldrig firat denna dagen.
Aqvakul
Grattis Camilla i efterhand! blomma.gif
Chamomille
Tack thanks.gif
Ralf
-när är det internationella mansdagen?
-alla andra dagar....
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 08-03-2009, 09:58) *
Grattis Camilla i efterhand! blomma.gif

Grattis från mej med! blomma.gif
smiley_small_hug.gif
nelly.trott
CITAT (Ralf @ 08-03-2009, 11:35) *
-när är det internationella mansdagen?
-alla andra dagar....

hahahah det brukar jo bli det hahahah
ja, själv fick jag bokad tvätt tid idag i present , det tyckte min husbond var rolig överraskning hahaha men enpolska glömmer inte buahahah han kommer få igen smile.gif
anne-li i olofstorp
Vad gör du som hämnd?
Köper ett presentkort till självtvätten av bilen????? devil.gif
nelly.trott
CITAT (anne-li i olofstorp @ 08-03-2009, 16:40) *
Vad gör du som hämnd?
Köper ett presentkort till självtvätten av bilen????? devil.gif

oj det skulle nog bli för mild... han avskyr trädgårds arbete och en hel del har jag planerat i svärfars hus hahahaha som hanskall få gräva, klippa, bära och köra mig runt ALLA stans blomster butiker hahahaa
då blir han säkert glad hihihi

BLOMMA TILL ALLA KVINNOR
anne-li i olofstorp
DEN var bra!!! hahahah devil.gif crazy.gif
Farbror Blå
Ja, änte bra att kvennfôlke har fått en egen dag, hä kunn vi njuda på, vi har ju 364 kvar.. naughty.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 08-03-2009, 13:38) *
Grattis från mej med! blomma.gif
smiley_small_hug.gif

Tack smiley_small_hug.gif
Vippan
Sorgligt att vi inte har kommit längre år 2009 med jämnställdheten, lika lön för lika jobb borde vara en självklarhet.
nelly.trott
CITAT (Vippan @ 08-03-2009, 22:24) *
Sorgligt att vi inte har kommit längre år 2009 med jämnställdheten, lika lön för lika jobb borde vara en självklarhet.

det kommer vi LÄNGE vänta på skall ni veta =)
Biggan_
Här är flickor och kvinnor som har det värre än oss som har för låg lön!

Länk
Vippan
Självklart ska allt förtryck mot kvinnor ingå i jämnställdhetsfrågorna lika viktigt som lika lön.
blomkronan
Inte behöver vi EN dag... vi borde få alla 365... tillsammans med männen biggrin.gif = jämnlikhet
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon