CillaM
http://www.blocket.se/vi/18480790.htm?ca=15_s

Hittade på Blocket
Överbölingen
Och? Köpte du det?
CillaM
Nääää, tyvärr! Men hade det funnits pengar, ork och hjälp för att montera ner och up det så hade jag nog inte tvekat!
Alba
Vilken dröm....men jag vågar nog inte bjuda på det. naughty.gif
Jag är rädd att grannarna kommer att klaga när jag vill disponera deras tomter. giggle.gif

Lady Hamilton
Jag har tomt......men tror inte att jag får "gubben" med mig att demontera. Eller demontera är jag riktigt duktig på yes.gif värre är det att få i hop alla delar på rätt plats giggle.gif sedan är det priset och transporten sweatingbullets.gif Men givetvis skulle detta var en dröm wub.gif
HelenJ
2 st 12 x 60m - man får nog ha en stor tomt. Men jag förstår dig! wink.gif
blomkronan
Cilla har du givit ett bud??? Jag kommer och hjälper dig sätta ihop det i sommar om du bjuder på midda smile.gif

edit: det finns kanske flera som vill ha midda smile.gif
CillaM
CITAT (blomkronan @ 09-03-2009, 00:57) *
Cilla har du givit ett bud??? Jag kommer och hjälper dig sätta ihop det i sommar om du bjuder på midda smile.gif

edit: det finns kanske flera som vill ha midda smile.gif

Nej för jösse namnm inte har jag råd med ett sådant stort! Men den gången jag vinner 50 miljoner så... Då köper jag mammas hus och mark och så röjer jag... startar upp plantskola oah annat... vilka drömmar man kan ha då blush.gif Och då är alla inbjudna för 'byggfest'
KURT
Det står ju inget om pris, de kanske t o m betalar för att bli av med dem?
CillaM
Ujuj Kurt... inled mig inte i frestelse, jag hittar dit själv hur lätt som helst! Men tänk...om....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon