Full version: Spårlöst på tv 4
aanderss
Spårlöst på tv 4 började i dag. har ni någon ni skulle vilja söka upp?
Aqvakul
Nej, men jag grät hejdlöst när det polska flickorna återförenades med sin syster.
Motti
Nej faktiskt inte !dom jag skulle vilja söka upp är döda tyvär och det är ju oåterkallerligt confused.gif När jag såg vad det skulle handla om i kväll tänkte jag genast på våra ex grannar som tog tre barn från Polen men det var inte dom det handlade om.Tragiska omständigheter för en del adoptivbarn som inte vet något om vad dom kom ifrån från början eller vad dom lämnade kvar vid adoptionen.
Aqvakul
CITAT (Motti @ 09-03-2009, 22:23) *
Nej faktiskt inte !dom jag skulle vilja söka upp är döda tyvär och det är ju oåterkallerligt confused.gif

Så känns det för mig också. Det finns så mycket oavslutat...
aanderss
CITAT (Aqvakul @ 09-03-2009, 22:18) *
Nej, men jag grät hejdlöst när det polska flickorna återförenades med sin syster.

mm de var rörande. de har en yngre syster med i polen

1962(tror jag) när min mamma var 17 år hade hennes familj en turkiska som studerade i lund på besök hos dem över julen. Turkiskan var född 1928 och född i Ankara. de höll kontakten i några år sedan men sedan bröts den.

Undra vad som hände henne. lever hon så är hon 81 år gammal
pejori
Har väl ingen som jag på rak arm, kan säga att jag skulle vilja leta efter. g.gif
De personer som försvunnit i mitt liv, har varit av naturliga orsaker eller självvalt avståndstagande, så dom lär jag aldrig leta efter.
Släkten har jag koll på, även om vi inte umgås. g.gif
zissi

Samma här -cry-.gif men så många härliga släktingar de fick till slut kram1.gif tummenupp.gif
Alba

Åh så roligt att det gick bra. Jag såg bara glimtar dagarna innan.....och sen missade jag programmet.
Alba
Jag har några "borttappade" kusiner men inte skulle jag våga ställa upp i ett program.
De är beundransvärda som gör det. När de till sist hittar sina borttapppade är det nog värt allt.

Aanderss....och varför dög inte vi i chatten i morse......du kom och gick flera gånger.....så vi konstaterade att det var sällskapet det var fel på. flirting.gif naughty.gif rolleyes.gif
Inga från Närke
Jag grät också, tycker det är roligt att de fick tag i sin storasyster som de trodde var lillasyster först.

Jo jag skulle vilja söka efter klasskamrater och kompisar från ungdomsåren men en del har jag tyvärr glömt vad de heter t.o.m så då blir det inte lätt.
Några som jag var barnvakt åt när jag var yngre men som flyttade ifrån där vi då bodde skulle jag också vilja träffa men samma här, glömt vad de heter så det blir svårt att söka efter dem då, men önska kan man ju göra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon