Pius
Ska upp till storstan i helgen och undrar om nån känner till vilka som har fuchiasticklingar till salu?

Förr hade Weibulls på Sveavägen, men om de har just nu vet jag inte. Och Tyresö htrg, kan de ha?

Vore bra om nån hade kollen åt mig så jag vet vart jag ska åka. Beställde från Rockdala förra året men de dog allihopa. De från härifrån Odla var betydligt piggare, har 2 sorter kvar sen i fjol. Men vore kul med fler sorter nu när jag köpt mig en Fuchiabok på rean.

Pius
Bruna fingrar i Handen
Plantagen! De har/hade både fuchsia och surfina sticklingar, men jag tror att det är därifrån jag fått sorgmygg
Lycka till //Malin tummenupp.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Weibulls hade fuchsiasticklingar vid sportlovet iallafall så troligtvis har de fuchsior nu med.
Pius
CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 10-03-2009, 18:19) *
Weibulls hade fuchsiasticklingar vid sportlovet iallafall så troligtvis har de fuchsior nu med.

Ja, vad bra, hoppas det så ska jag tvinga gubben min att köra dit mig. giggle.gif

Pius
Blå Eld
Weibull's har Rockdalas sortiment. Var där i tisdags.
Chamomille
http://www.tradgardshuset.com/ hade massor förra året smile.gif
Var i Handelsträdgården i Tyresö häromdagen, men jag såg inga Fuchsior sad.gif Bara en massa pellisar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon