Full version: Supermodell
Vippan
Vilken vacker kvinna en riktig panter och vilka Ben, tänk om man såg så här vacker ut vid 80 år.

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article4614975.ab
Aqvakul
en häftig kvinna... yahoo.gif
Vippan
Jättesnygg krutpanter, hon håller sig snygg med yoga frukt och fisk.
Red Top
Vilken hållning bravo.gif och vilket vackert hår! Ser ut som en kvinna som är nöjd men sig själv och sitt liv.
Vippan
CITAT (Red Top @ 11-03-2009, 14:45) *
Vilken hållning bravo.gif och vilket vackert hår! Ser ut som en kvinna som är nöjd men sig själv och sitt liv.

Håller med dig Red Top. bravo.gif
Chamomille
Wow!
Uggi
Då har ni inte sett frugan förstår jag, det kommer en bild vid hennes 80-årsdag. tummenupp.gif
Vippan
CITAT (Uggi @ 11-03-2009, 18:07) *
Då har ni inte sett frugan förstår jag, det kommer en bild vid hennes 80-årsdag. tummenupp.gif

bravo.gif Det ser vi fram emot Uggi,har hon lika snygga ben??
Aqvakul
Så härligt när Uqqi framhåller sin frus företräden - Det är riktig kärlek det! yahoo.gif
Uggi
Vänta ni, hon har varit manekäng i Gbg i unga år, men det var då det, jag får leva på gamla bilder och minnen. trostar.gif
Vippan
CITAT (Uggi @ 11-03-2009, 20:50) *
Vänta ni, hon har varit manekäng i Gbg i unga år, men det var då det, jag får leva på gamla bilder och minnen. trostar.gif

Låter fint Uggi,,kärleken har ingen ålder tummenupp.gif
Motti
Den kvinnan måste fått ärva bra gener !verkligen jätte snygg för att vara 80 år ! Om man ser ut så när man är 80 det är frågan det eller om man ens lever då confused.gif fast hennes ben har jag yahoo.gif har alltid fått komplimanger för dom blush.gif men mycket återså att önska sig whist.gif Hon visar i alla fall att man kan vara vacker fast man åldrats !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon