mirjam
Vet ni någon som säljer UV beständig bubbelplast i stora rullar. Willab garden har väl inte sån, vet ni nån på trädgårdsmässan v 13 som säljer det där.
Lady Hamilton
Willab har visst stor bubbelplast Bubblorna är 30 mm vida och 8 mm tjocka och ligger mellan två folieskikt........Det finns på "skuggning och isolering"
DragonLady
Är det någon som vet om det är någon av de stora byggkedjorna som har bubbelplast, t.ex bauhause, hornbach, plantagen, silvan.... ?
Sussie F-Flower
CITAT (DragonLady @ 21-03-2009, 10:39) *
Är det någon som vet om det är någon av de stora byggkedjorna som har bubbelplast, t.ex bauhause, hornbach, plantagen, silvan.... ?

Jag var på K-rauta i Sundsvall och dom hade inte i alla fall....
rbn
Köp inte av blomhandlarna, det blir svindyrt (ursäkta språket).
Har haft mail kontakt med dessa och det går utmärkt att beställa där!
Frakten går på ca 400:- men det kan det nog va värt med tanke på att
man får 50 meter. Blir ca halva priset mot willab.

SIDAN:
http://www.emballagesajten.com

Produkten heter:
052250 BULPAC 1,50x50m/30mm KOSTAR: 751,00 kr + FRAKT 400:-

mvh
rbn
grönögd
hornbach har bubbelplast iaf men kanske inte storbubblig? den vanlig finns på trädgård men även på verktyg bland flyttmattor och sånt, typ 169 kr för 20 meter!
mirjam
tack snälla alla som svarat, jag väntar med inköpet till nästa år, fortsätter i år med mina lager fiberduk. Om nån undrar så gick det ju förstås inte köpa nån bubbelplast på trädgårdsmässan i stockholm, men det kanske var bara jag som ovan mässbesökare som inte förstod det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon