CillaM
GP
Boxer
Tack och lov! smile.gif yes.gif wub.gif 000.gif kiss.gif yahoo.gif bravo.gif blomma.gif tummenupp.gif smiley_small_hug.gif
Meriona
Fast stiftelsen har fått ihop knappt 3 MSEK och om Ale kommun ska lägga en miljon så ska då Västkuststiftelsen lägga 3,5 MSEK? Enastående, men jag vill se att det händer före jag skålar i champagne.

Jobbar i en bransch med tomma löften. Tror inget längre förrän det är i hamn.
Betty
"Ett extra fullmäktigemöte i Ale väntas i morgon fatta beslut om att anslå drygt en miljon kronor för ändamålet."
och hoppas det går i lås.
Lars-Olof Arvids
Jag hörde just på Västnytt att det nu är klart att kommunen bidrar med pengarna som fattas. Verle gammelskog är alltså räddad och ska bli naturreservat. Dags att ta fram champisen! yahoo.gif bravo.gif yahoo.gif bravo.gif

Olle
Eva-Helene
yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Myosotis
yahoo.gif
CillaM
OJ! Vad underbart roligt att få läsa! Vilket slut på en, troligen jobbig resa för insamlingsstiftelsen! bravo.gif
Monaxe
Så jätteskönt att det verkligen fungerande!
Biggan_
Så kul! yahoo.gif Då har man inte klickat i onödan då!
Piccante
Hoppas att många klickade idag, för det har gått in fler sponsorer bl,a Miljöförbundet- jordens vänner så idag genererade varje klick 10dm2 skog istället för 2,5dm2 som det brukar vara.
amaira
Underbart!!! yes.gif Härligt med goda nyheter!!
Red Top
yahoo.gif
Meriona
Japp, nu kan vi verkligen fira!
Men det kommer såklart snart en ny skog att klicka för, så fortsätt hänga på!

I sommar ska iallafall jag ta mig till Verle och se skogen med egna ögon! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon