Märta-Linnéa
Jag letar efter en duktig trädgårdsanläggare i Skåne (helst sydvästra Skåne). Det ska vara någon som inte bara är intresserad av att lägga plattor... Har surfat runt på en massa hemsidor nu men de flesta visar bara upp stenöknar och räta linjer. Jag vill ha någon som intresserar sig för grönytorna. Någon här som har ett tips?
lavendelgården
Monicas trädgård och design har jag hört mycket gott om. Jag, som kommer från norra Sverige tycker inte att det är några avstånd att tala om när man bor mitt i Skåne som hon gör.
Tel 070 3223733. Hemsida www.monicas.se . Att anlita någon, som kan ta vara på ens egna önskningar kan faktiskt vara att spara pengar. Lycka till
Åsa
HelenJ
En hel klass trädgårdsmästare blir klara med utbildningen i maj, och jag vet att flera av dem har startat egna firmor redan, med inriktning på design/anläggning/skötsel.

I det här blogginlägget kan du se lite av deras presentation om Projekt Båstadhem - knappt en sten så långt ögat når rolleyes.gif

De kommer från olika delar av landet, så säkert finns det någon som hör hemma i närheten av dig. Är du intresserad når du dem genom läraren Fredrik Thomée
0706-087242, fredrik.thomee@apelryd.se.

Jag har själv ett år kvar på utbildningen så jag känner mig inte riktigt redo än. wink.gif
Märta-Linnéa
Stort tack för era tips!

Av någon anledning kommer jag inte in på din trädgårdsblogg, Helen. Jag får försöka igen senare. Det kan ju vara en idé att ta någon som är nyutexaminerad och har fräscha kunskaper. smile.gif
HelenJ
CITAT (Märta-Linnéa @ 14-03-2009, 16:54) *
Stort tack för era tips!

Av någon anledning kommer jag inte in på din trädgårdsblogg, Helen. Jag får försöka igen senare. Det kan ju vara en idé att ta någon som är nyutexaminerad och har fräscha kunskaper. smile.gif

Trädgårdsblogg har stora problem just nu, pga för många användare. Kommer man inte in är det bara att vänta en stund och sedan försöka igen. De håller på att lösa problemet, men det tar lite tid...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon