Meriona
Alla vi som hängt här på Odla.nu och svampguiden.com har slitit och klickat och köpt tallar mm, vad sägs om att vi träffas i sommar i skogen som nu uppenbarligen är räddad? En liten promenix, en fika, dela lite mossdoftande upplevelser med varann? Eller är det bara jag som är euforiskt glad över att det gick vägen? VI här har förmånen med statligt bevarad urskog att njuta av, men detta är ju också så härligt! flirting.gif
Lars-Olof Arvids
Gärna för mig! smile.gif Kanske kan jag visa lite sällsynta gammelskogsarter av mossor, lavar och annat trevligt som vi hittar. Det skulle vara kul att se resultatet av att jag ibland har smugit in och klickat på så många datorer jag har hunnit med på mornarna. smile.gif

Olle
Meriona
Jaha, det blir nog du och jag då Olle, vad det verkar... laugh.gif

På svampguiden.com drog jag igång en liknande tråd, där är folk beredda att ta sig från Umeå för att hänga på. DET är häftigt tycker jag! wub.gif
CillaM
Jag hänger gärna på så då blir vi iaf 3 st. Kan kanske locka med mig en väninna också.
Myosotis
Det hade varit kul men det är lite långt så jag vågar inte lova nåt.
Meriona
CITAT (CillaM @ 16-03-2009, 19:03) *
Jag hänger gärna på så då blir vi iaf 3 st. Kan kanske locka med mig en väninna också.

Trevligt trevligt! smiley_small_hug.gif
Vi får komma överens om ett datum bara...
Jag kan säkert tvinga med sonen, han har klickat varje dag han också.
Wilmer
Jag är redan så bokad att jag inget vill lova, men jag hänger på om det passar shy.gif
ängsvädd
Låter som en trevlig idé, men tyvärr är det för långt för mig. Ha en fin dag i Verleskogen - bilder vill vi se smile.gif

Jag har också klickat. Nu har jag ettklickförskogen som startsida - enklast så.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon