Engla
Hej alla

Om några veckor ska jag åka upp till Sundsvall på lite semester. Nu har jag fått ett nytt intresse och det har "råkat" bli pelargoner. Här i norra Dalarna som jag bor finns överhuvudtaget ingen handelsträdgård eller blomsteraffär och allt måste beställas över nätet. Nu när jag ska till ett större ställe skulle jag gärna vilja besöka något "pelargonställe". Gärna också någon handelsträdgård där det finns perenner då jag också försöker driva upp en trädgård. Vet någon vart jag ska åka? Hör av er är ni snälla.....

Ps. Skrev alldeles nyss i en annan tråd men tror jag hamnade i fel och flyttar inlägget hit istället. Ds.

mvh....Engla
Emma i Skultuna
Hej
Jag har ingen aning om du kan åka till henne för att handla på plats, men hon har många roliga sorter.
Jag har köpt en del av henne och alltid varit nöjd!

http://web.telia.com/~u60119689/index.htm
Meriona
Nu ska du inte tro att jag är elak, men Webmaster hade nog flyttat din tråd automatiskt. Nu har du två trådar att bevaka istället, din stackare... hihi flirting.gif

Jag ska kolla på Pellis-sällskapets sida om det finns nån i Sundsvall, una momenta por favor.
Meriona
CITAT (Meriona @ 16-03-2009, 20:02) *
Nu ska du inte tro att jag är elak, men Webmaster hade nog flyttat din tråd automatiskt. Nu har du två trådar att bevaka istället, din stackare... hihi flirting.gif

Jag ska kolla på Pellis-sällskapets sida om det finns nån i Sundsvall, una momenta por favor.

Det var dålig utdelning. Du kan inte tänka dig att åka till Övik eller Orsa istället? whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon