Red Top
För idag började Odla med P1 för säsongen. yahoo.gif Jag älskar det programmet, fast att jag vet mycket av det som sägs, sen tidigare. Maj-Lis Pettersson är en favorit. Kort och koncis och mycket kunnig.

Har även nöjet att njuta av hennes kunskap i Radio Uppland. yes.gif

Odla med P1
Aqvakul
CITAT (Red Top @ 23-03-2009, 15:27) *
yahoo.gif Jag älskar det programmet, fast att jag vet mycket av det som sägs, sen tidigare. Maj-Lis Pettersson är en favorit. Kort och koncis och mycket kunnig.

Instämmer! yes.gif
joca
Instämmer också, tack och lov att www.sr.se finns så man kan lyssna på det i efterhand
Alba
CITAT (Red Top @ 23-03-2009, 15:27) *
För idag började Odla med P1 för säsongen. yahoo.gif Jag älskar det programmet, fast att jag vet mycket av det som sägs, sen tidigare. Maj-Lis Pettersson är en favorit. Kort och koncis och mycket kunnig.

Har även nöjet att njuta av hennes kunskap i Radio Uppland. yes.gif

Odla med P1

Jaaaaa........kan man få en bättre start på veckan än överraskningen att Odla börjar.
De körde en "puff" för programmet tidigt i morse då jag halvsov och lyssnade med ett halvt öra ungefär. Så hörde jag att de nämnde "Odla med P1"......blev genast klarvaken.
Jag älskar det programmet......kunniga programledare som dessutom kan förklara på ett enkelt sätt.
Motti
Vilka dagar är det och hur dags ? confused.gif
Red Top
Måndagar 10.03 med repris på lördagar 12.05. smile.gif
zissi
Tack Red Top för länktipset. Inressant program som jag alltid glömmer, men toppen att kunna lyssna på så här i efterhand. tummenupp.gif
Alba
I går (lördag) kl 12 kom jag på att det är Odla med P 1. Så tänkte jag....ahhh det är ju repris från i måndags så jag satte aldrig på radion.
Strax före 12.30 satte jag på radion och då var det utsändning från mässan.
Jag blir inte klok på sändningstiderna.
Detta har hänt förut, i fjol, att det inte var repris på lördagen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon