Helen i Skåne
Hej alla!
Igår skickade jag alla hälsningar till Anns man för att han skulle kunna ge dem vidare till Ann. Han har svarat, jag klipper in texten:
Jag blir helt rörd av alla varma ord som har skrivits om Ann.
Lika rörd skulle hon blivit om hon hade vetat detta.Jag ska låta henne få veta så fort det går.
Tror du att du skulle kunna tacka, alla på forumet från mig? Vi tackar dig på förhand. Jag kommer inte in där och kan skriva.
Ann satt på natten och skrev en gratulationshälsning, när vi på morgonen kom hem från lasarettet (barnen och jag) vår son såg, att datorn var på och hälsningen var skriven men inte skickad,han skickade i väg den.Det var det sista Ann skrev i forumet. Ann har fått stroke, har jag sagt det?
Nu vill barnen och jag tacka dig speciellt för alla dina mail, som har varit fulla med omtanke och värme och en hälsning och tack till alla dom andra.
... så nu vet vi och kanske vågar vi hoppas att Ann kan komma tillbaka.
Inga från Närke
Helena i Skåne

Tack för att du skickade detta till Anns familj. Jag hade tänkt samma sak men tyvärr inte hunnit.
Än en gång tack för att du gjorde det.

Hälsningar Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon