Ingen har visat intresse av vad det består av, men eftersom jag sa att jag skulle skriva, så gör jag det. Detta är vad som står på etiketten...Märket är ASOCOA, vet inte om ni har det, men det är en väldigt stor firma med trädgårdshjälpmedel typ gödsel, bekämpning av ohyra etc..
------------------------------------------------------------------------------------------------
Används vid alla sorters ecologiska odlingar..
Kan blandas ut med vilken annan sorts gödsling, både flytande och annat, för även om husmusen är viktig så måste ju växterna ha vanlig gödsel också..om ni använder den vanliga gödseln samtidigt blit ju effekten större samtidigt som vi tillför marken dom organiska ämnena som den behöver.
Det är nödvändigt för marken och växternas liv och hälsa att den har organiska ämnen som ger den möjlighet att tillvarataga alla macro och mikro element dom behöver...
!00% organiskt material som kommer från det organiska materialen från naturens organiska rester som tillför marken husmusen som den behöver..
Kan användas till alla växter, trädgården öht, kaktus, grönsaker, medicinalväxter, aromatiska etc etc -----------------------------------------------------------------------
Organiskt material 89% (s.m.s.) : organiskt material 30%, Totalt Ext. humico6%, acidos humicos 2%, acidos fulvicos 4%,N Nitrogeno 2%, P2O5 Fosforo 2%,K2OPotasio 2%, SO3 Azufre 1,2, CaO Calcio0,3% ,MgO Magnesio 0,7% ,Cu Cobre o,oo2%, FE Hierro 0,200%, Mn Magnesio 0,002% ,Zn Zinc 0,002% ,densidad 2%
Hoppas att ni förstår vad det innehåller, för jag är inte bra på sånt, men det märkte ni väl genom min fråga