malin72
ja här kan vi väl samla ihop bilderna från middagen tummenupp.gif jag sitter och fixar mina kort så jag lägger upp när dom är klara och jag vet att det är ok med alla 000.gif
malin72
så där då ska vi se om jag får till det här med namnen så ni hänger med giggle.gif

mässa24.JPG från hö sida Gustav, Adrians väninna, Adrian, Stephen, Wolkenkrabber

mässa25.JPG Stephen, Adrian, Ralf, Magdis rygg, och Blomkronan

mässa26.JPG från vänster Ankiironninge och AnkiV

mässa27.JPG Överbölingen, hustru Eva, Margith, Lady Hamilton

mässa21.JPG Wolkenkrabber, Stephen, Adrian, Adrians väninna, Gustav

mässa22.JPG Överbölingen, Ankiironninge, Gåsis, Magdis, AnkiV...Eva, Ralf, lady Hamilton

mässa23.JPG Vänter hörna Blomkronan, Margith, lady hamilton, Ralf, Magdis, Lite av Gåsis, Anki, Överbölingen
malin72
hm några flera var det som fotade whist.gif när kommer era bilder då giggle.gif
Alba
Fina bilder Malin.....så roligt att se.

Jag hoppas det var fler som fotade.
Magdis
CITAT (malin72 @ 01-04-2009, 13:00) *
hm några flera var det som fotade whist.gif när kommer era bilder då giggle.gif

Ja visst var det väl fler som hade kamera? Själv hade jag tyvärr ingen. Blomkronan hade väl kamera, jag vill minnas att det blixtrade lite när vi var på puben efteråt. biggrin.gif Kanske det dyker upp några fler bilder snart...vore kul.
Magdis
Hallååååååå!! Är det verkligen ingen fler som har bilder? Nästa år ska jag ta med mig kameran. Eller så ska jag skaffa ny mobil med inbyggd kamera, funderar på det eftersom Lilleman har plockat loss displayfönstret på min gamla mobil.
Alba
Var är alla fotografer ?
Anki V
Jag hade kameran med mig men tog inte ett enda foto blink.gif

/Anki
Magdis
CITAT (Anki V @ 02-04-2009, 20:36) *

/Anki

Men Anki!! rotfl.gif
Alba
CITAT (Anki V @ 02-04-2009, 20:36) *

/Anki

slap.gif

det beror nog på att sällskapet var sååå trevligt.
malin72
hm...nä nu pmar jag dom som jag vet fotade whist.gif några fler bilder vill vi ju se 000.gif
Biggan_
Ja jag vill gärna se fler bilder! Tack för titten Malin! Fina bilder! tummenupp.gif
Ni ser ut att ha det helmysigt!
Alba
CITAT (Biggan_ @ 05-04-2009, 01:42) *
Ja jag vill gärna se fler bilder! Tack för titten Malin! Fina bilder! tummenupp.gif
Ni ser ut att ha det helmysigt!

Jag också. Ha de andra fotograferna inte hämtat sig än frå mässan.
malin72
rotfl.gif ja man kan ju undra giggle.gif det jag vet är att överbölingen inte har sladden till kameran var det nog g.gif ja vi får vänta på hans bilder men dom ska komma tummenupp.gif
Stevieboy
Visst har vi några bilder vi med, blev få bilder men som sagt vi hade jättetrevligt så vi hann inte fota så mycket. Synd bara att vi inte lyckas komprimera bilderna.... Har inget program längre, ngn som vet ett bra gratisprogram?

mvh

S&G
malin72
CITAT (Stevieboy @ 08-04-2009, 17:57) *
Visst har vi några bilder vi med, blev få bilder men som sagt vi hade jättetrevligt så vi hann inte fota så mycket. Synd bara att vi inte lyckas komprimera bilderna.... Har inget program längre, ngn som vet ett bra gratisprogram?

mvh

S&G

photoscape

detta har jag laddat hem och det är gratis och jag är super nöjd tummenupp.gif
Steven&Gustav
Tack Malin! Här kommer några bilder, fråga inte om namn men kom gärna med namnförslag rolleyes.gif
By the way, detta är vår nya sida under bearbetning.

mvh

S&G

Resten av bilderna vill ni nog inte se... giggle.gif

S&G
Alba
Kull att få se fler bilder.
thanks.gif
blomkronan
OJ, bättre sent en aldrig... giggle.gif här kommer mina bilder, men jag tog bara 4 st...
(Magdis så många bilder tog jag inte smile.gif )
[attachment=33906:DSC01574.JPG]
[attachment=33907:DSC01575.JPG]
[attachment=33909:DSC01576.JPG]

Här är slutet av kvällen... vi är fem trogna kvar...
[attachment=33908:DSC01577.JPG]
Magdis
Hahah...men Herregud så galna o rödögda vi såg ut på den där sista bilden allihop! rotfl.gif Det var ganska sent då va? rolleyes.gif
malin72
giggle.gif kul att se flera bilder....vi är ju verkligen skitsnygga på dom flesta korten rotfl.gif speciellt dom man inte vet om att man blir fotad på whist.gif
då är det kanske bara överbölingenskort kvar då..........hallå Bengt!!!!! giggle.gif

och ja du Magdis rotfl.gif att ni hade skojj visste jag ju redan men såååå skojj rotfl.gif rotfl.gif
Alba
Kul att se fler bilder.
Det måste ju bero på era gnistrande, tindrande vackra ögon att blixten hittade av dem. giggle.gif
Så är det ju också om man fotar vid vatten.....överexponering. slap.gif
blomkronan
CITAT (Magdis @ 27-04-2009, 17:51) *
Hahah...men Herregud så galna o rödögda vi såg ut på den där sista bilden allihop! rotfl.gif Det var ganska sent då va? rolleyes.gif

Kl var nog 2... eller rättare sagt 3!!!! Sommartiden kom den kvällen och dom stängde en timme tidigare... och tur var väll det!!! MEN... tråkigt för oss som fick gå hem en timme tidigare sad.gif
malin72
CITAT (blomkronan @ 08-05-2009, 23:40) *
Kl var nog 2... eller rättare sagt 3!!!! Sommartiden kom den kvällen och dom stängde en timme tidigare... och tur var väll det!!! MEN... tråkigt för oss som fick gå hem en timme tidigare sad.gif

haha och nästa år ska jag stanna kvar inne i stan och följa med på *efterfesten* det har jag lovat vissa whist.gif så då ska jag slå klackarna i taket en hel kväll rotfl.gif rotfl.gif ....hihi jo det var ju synd om er som fick gå hem sååå tidigt, för alla var säkert jätte pigga på mässan dagen efter a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon