EKLO
Just nu hänger en ekorre upp-och-ner i ena baktassen från en planka i verandastaketet - medan den mumsar i sig fåglarnas talgbollar. Det ser ju otroligt obekvämt ut, och dessutom var ju käket tänkt till småfåglarna - men uppvisningen är så kul att jag inte kan med att avbryta det hela...
skånepåg
Leta upp en kamera fort biggrin.gif
EKLO
CITAT (skånepåg @ 30-03-2009, 15:25) *
Leta upp en kamera fort biggrin.gif

Ja, det är väl ett av få tillfällen när jag faktiskt hade velat ha en kamera. Men det har jag alltså inte.

Ekorren mumsar fortfarande lika ivrigt. Småfåglarna är skitirriterade och piper allt de orkar samt flaxar så hotfullt de kan. Föga skräckinjagande med en flaxande blåmes för en ekorre, kan man förmoda.
Wilmer
Å, vad synd att du inte har kamera, det hade jag velat se happy.gif . Kul med cirkus utanför fönstret.
EKLO
Idag är ekorren förstås här igen - men nu hänger den upp-och-ner i BÅDA baktassarna medan den trycker i sig talgboll. Jag gissar att det beror på träningsvärk sedan igår?
Myosotis
Hihi, träningsvärk, vad gulligt! giggle.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon