ingmet
I avsaknad av fler trädgårdsprogram i svensk TV rattade jag igår in Instant Garden, TV4+ kl. 19.25. Där nyttjas flitigt ett dataprogram för att designa trädgårdar. Hittade en bra länk här på odla.nu : http://www.odla.nu/artiklar/datorprogram.shtml
Samtliga dataprogram börjar dock få några år på nacken (1996 och 1997) och jag hittar inget datum för artikeln.

Är det någon som känner till om det kommit ut några nya på marknaden eller nya versioner?
Var inne på SPCS hemsidor för att leta efter versionsuppdateringar men hittade inte ens ursprungsprogramvaran.
Finns det fler som nyttjat de gamla i artikeln som kan komma med mer referenser?

Mycket tacksam för svar!
/Ingmet
nilla
Se tråden på annat ställe

En svensk version verkar alltså vara på gång.

Gunilla
ingmet
Jag som tyckte att jag sökte.. hmmm.. Nåväl. Denna tråd bör avslutas här och gå över till den som redan är startad. Hur flyttar man? /Ingmet. huh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon