*Ulrica*
Det är något jippo i helgen så jag får in en massa roliga kanaler, bland annat alla TV4 kanalerna. MEN slap.gif framför bilden kommer ändå den där skylten "sätt i smartkortet" upp som visas framför den svarta rutan i vanliga fall på en kanal man inte har.

Kan man ta bort skylten? Det kan ju inte vara meningen att man ska få se kanalerna gratis fast bara lite i bakgrunden.... suck...
*Ulrica*
Det är tydligen Boxer som har detta. Ska prova att ominstallera digitalboxen och se om det hjälper....
Meriona
Ja för jag har Telia bredbandsTV och känner inte till detta.... Lycka till ändå!
Meriona
och vilka kanaler får vi se? som vi inte redan har menar jag.... blush.gif
*Ulrica*
CITAT (Meriona @ 03-04-2009, 19:21) *
och vilka kanaler får vi se? som vi inte redan har menar jag.... blush.gif
hela texten ovan är en länk så kan du kolla! bla. TV4 Film, TV4+ och TV4 Fakta

I vanliga fall har jag bara 1,2,4,Kunskaps och 6:an
Anki på Öland
Haha!! Jag fick också in massa kanaler, även Animal planet och Discovery! Tack för infon!! Vad kul!
Anki
KURT
Tänk om de i stället kunde göra det omvända, och stänga av alla TV-kanaler en helg!
Myosotis
Ja giggle.gif , det önskar jag också. Har inte vågat titta efter om jag har några roliga extrakanaler, jag har inte tid och ro att titta på tv!
Åsa, mälardalen zon 2
Jag är hemma hos mina föräldrar och kabel-Tv bolaget håller på och lägger över det mesta till digitalt och jag vet inte om de gjort något misstag men nu har vi en massa kanaler vi inte brukar ha, ex. alla filmkanalerna. Får se när de upptäcker att alla kan se dessa kanaler även de som inte betalar för dessa (eller så har de någon baktanke genom att låta folk ha tillgång till alla kanaler över påsk kanske de lockar några nya människor att betala extra för ytterligare kanaler i framtiden??)
*Ulrica*
Hm... sol idag. Ingen TV-dag alltså... men sonen gladde sej åt Disneychannel nu på morgonen!
pejori
CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 04-04-2009, 08:57) *
/.../(eller så har de någon baktanke genom att låta folk ha tillgång till alla kanaler över påsk kanske de lockar några nya människor att betala extra för ytterligare kanaler i framtiden??)

Det är nog den troligaste förklaringen ja. tummenupp.gif
Dom flesta distrubutörer av betalkanaler, vet att frivisningar ger ett uppsving av prenumeranter, så det är inte av bara snällhet dom ger frivisningar. tummenupp.gif
Eva i Höga
Definitvt inte av snällhet - det kallas marknadsföring! Men man kan ju passa på att titta när man har möjlighet. Detta har hänt en gång tidigare också vad jag vet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon