Full version: Kul kärl att så i
skogstroll
Odla kan man ju i nästan allt, har ni några kul exempel så man får lite fantasi smile.gif Här är en liten tomat som ville skaffa eget boende...

[attachment=32731:Tomat_Cu...oxheart_.JPG]

Malin_MeL
vad fint! den idén tänker jag sno! tänker basilika på fönsterbrädan!
/malin
skogstroll
Här är en till (och jag tog väl mest Norrlands Guld-korven istället för nån annan för den balla burken) blush.gif Ser ju lite roligare ut än de vanliga i plast tycker jag

[attachment=32732:Ruccola_...nds_Guld.JPG]
Malin_MeL
Jag måste iväg och köpa kaffe på konservburk, där finns oxå en del fina burkar! och cambells soppor.
skogstroll
samma här, lunch och sen handla konserver för glatta livet giggle.gif Skulle bra gärna vilja lägga vantarna på en sån där jätteburk olivolja...
Malin_MeL
ja, har restauranger såna tro? vi har en italiensk restaurang i närheten ska nog gå dit och fråga.
skogstroll
jag tror ibland man kan hitta i storköp typ Willys. Stora olivoljekannor och olivburkar blush.gif Kunde ju se ganska kul ut på uteplatsen inbillar jag mig...
Eva i Höga
Kul idé för kryddväxterna i köket eller lite större burkar på kökstrappan!
Restaurangerna har säkert stora roliga burkar som de gärna skänker. Bara att fråga!
skogstroll
jag har en rostig gammal vespa (oanvändbar) som jag funderar att sätta en planta i tanken/sadeln smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon