pebblelake
Tänkte tippsa om att dom har halva priset hos garden north,lite i sista minuten men en rea är en rea wink.gif
Detta bestälde jag

Product Net Price Qty Total
Acer - sieboldianum (Moist Packed) $4.75 1 $4.75
Acer - pseudosieboldianum (Moist Packed) $4.75 1 $4.75
Aralia - elata $4.00 1 $4.00
CATALPA - speciosa $4.00 1 $4.00
Cornus - alternifolia $4.50 1 $4.50
Cornus - kousa var. chinensis ex Milky Way $4.50 1 $4.50
Liquidambar - styraciflua $4.25 1 $4.25
MAACKIA - amurensis $4.00 1 $4.00
Magnolia - kobus borealis $5.50 1 $5.50
Nyssa - sylvatica $4.50 1 $4.50
PHELLODENDRON - amurense $4.00 1 $4.00
PRUNUS - tomentosa $4.25 1 $4.25
Pterocarya - fraxinifolia $4.50 1 $4.50
Rhus - typhina $4.00 1 $4.00
Zanthoxylum - americanum $4.00 1 $4.00
Sub-Total (CDN Dollars) $65.50
Shipping (CDN Dollars) $0.00
Total (CDN Dollars) $65.50

Det är halva priset på ovanstående priser.

Vi får väl se vilka som behagar komma upp i år coolgleam.gif
Alexander-VG-zon3
jag beställde därifrån men jag fick aldrig nåt. och det var förra året eller förra året igen kommer inte riktigt ihåg.

annars har dom mycket roligt, kanske ska in där och kolla även om jag nog inte vill beställa nåt.
pebblelake
CITAT (flaxss @ 05-04-2009, 13:19) *
jag beställde därifrån men jag fick aldrig nåt. och det var förra året eller förra året igen kommer inte riktigt ihåg.

annars har dom mycket roligt, kanske ska in där och kolla även om jag nog inte vill beställa nåt.

Nu blir jag lite orolig... tur jag inte betalat än.jag har nämligen inte fått någon order bekräftelse än...
Penstemon
hej
Har också beställt på vårrean. Jag har beställt förre året och deförra året och det har gott jättebra.
De tar ju inte betalt förrän de skickar fröna. Det brukar ta ca 1 vecka.
Har då alldrig haft besvär av dom.
Du kanske inte bekräftade orden din.
Mvh
Eva 33c
Jag har handlat under många år härifrån. Jag tror inte ordern blir bekräftad förrän du har skrivit in dina kortuppgifter för betalning. Sen dras inte pengarna förrän fröerna skickas och i samband med det får man också ett mail som talar omatt de är på väg. Det har fungerat fint varje gång.
Vill man inte betala med kort via hemsidan måste man posta, faxa, eller maila sin order och sedn betala med check eller skicka sina kortuppgifter med post. Vilket verkar krångligt.
pebblelake
CITAT (Eva 33c @ 05-04-2009, 15:02) *
Jag har handlat under många år härifrån. Jag tror inte ordern blir bekräftad förrän du har skrivit in dina kortuppgifter för betalning. Sen dras inte pengarna förrän fröerna skickas och i samband med det får man också ett mail som talar omatt de är på väg. Det har fungerat fint varje gång.
Vill man inte betala med kort via hemsidan måste man posta, faxa, eller maila sin order och sedn betala med check eller skicka sina kortuppgifter med post. Vilket verkar krångligt.

nu käns det lugnare.... smile.gif
Penstemon
Hej
jag fick min order bekräftat i dag. Så de skickar väl senare, så brukar det i alla fall vara för mig.
Eva 33c
Jag gjorde min rea-beställning på kvällen den 1 april, fick en bekräftelse på ordern under natten. Och igår kväll kom ett mail som sa att den skulle postas idag. Så nu går jag i "väntans tider" smile.gif
Alexander-VG-zon3
jag vet inte vad som hände, bekräftade allt och gjorde allt som man skulle men det kom inget. kanske ska testa en gång till då. för där är ju mycket man vill ha.
pebblelake
Jag fick bekräftelse i morse.
Kanske lite väl mycket begärt att dom skall jobba på helgerna giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon