Full version: Roliga spam-mail
Gossen Ruda
Det ramlar in lite spam då och då i brevlådan. Ett företag i Canada skickade flera mail om dagen om hur gärna dom ville att min fru skulle skrika av glädje. Jojo, dåligt underrättade. Fast mailen har upphört sen jag skickade ett unsubskribe-mail eller vad det nu kallas.

Nu har det börjat dyka upp mail med ungefär samma syfte, det senaste påstod att jag kunde fördubbla min storlek vad det nu kunde betyda? rolleyes.gif Men själva brödtexten var lite svårförståelig:

"those below plain surely note brother pity least thank different. service so death anything nay used O around therefore love least
themselves fell fancy over news hold idea law things every very ran stranger O change certainly ground much aware fallen up blue followed ready had conduct keep. think bound thought fellow true without those art brought there running fall me black"

Kan bara skratta åt eländet.
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
stennie
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Ja du sådana mail har jag också fått...hur man nu ska fördubbla ingenting!
Myosotis
CITAT (Gossen Ruda @ 07-04-2009, 17:49) *
"those below plain surely note brother pity least thank different. service so death anything nay used O around therefore love least
themselves fell fancy over news hold idea law things every very ran stranger O change certainly ground much aware fallen up blue followed ready had conduct keep. think bound thought fellow true without those art brought there running fall me black"

blink.gif a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon