Full version: Har ni sett
Red Top
Ett nytt ägg att rösta på!

Det ligger på 2:a plats nu. Ska vi hjälpas åt att rösta fram det till 1:a till i morgon?
Det gäller att vi röstar flitigt, för det ligger andra ägg och flåsar i nacken på oss giggle.gif

Rösta här:Påskäggstävling

gå till flest röster.
Meriona
Ja för Zebran lär väl vinna idag, så blir det Myosotis svarta imorgon! yahoo.gif
Aqvakul
bara hon inte blir fet, när hon ska handla så mycket på ICA... crazy.gif
Meriona
Det finns ju även magra alternativ.... biggrin.gif Samt en hel del trädgårdspryttlar (iallafall på ICA maxi).
titti49zon6
men pass upp för3:an, 4:an och 5:an dom har flåsat vårt ägg i nacken hela tiden devil.gif
men nu är vi uppe i dryga 400 röster
Rosmarin
Myosotis ligger 2a! Rösta på!!!
Alba
Röstat
Myosotis
blush.gif Jag har röstat på det fina drakägget. Det börjar bli lite för mycket uppmärksamhet... tycker egentligen fortfarande det skulle kännas fel att vinna två gånger. Var nu rättvisa och titta på de andra bidragen också, där finns många vackra ägg, allt är inte fusk! Där finns en tupp och några ägg med vackra blommor på t.ex.
Gunilla T
Jag tycker också att draken är fin men dina ägg är de finaste så jag fortsätter att rösta på dem.
Meriona
CITAT (Gunilla T @ 08-04-2009, 12:43) *
Jag tycker också att draken är fin men dina ägg är de finaste så jag fortsätter att rösta på dem.

Jag med! Fast jag har även röstat på grisägget ibland, det är en tjej på ett annat forum som gjort det.
Myosotis
Ja! Det är också fint! Och nu finns det ett med domherrar.
Meriona
Men domherrar känns inte så påskigt? Inte grisar heller förstås... wacko.gif
Red Top
Calypso_bulbosa
Har röstat! yes.gif
Uggi
Samma här!
Pia L
Ägget ligger på första plats idag, jag har gjort min dagliga insats idag så klicka på nu ni andra
blomkronan
nr 615 smile.gif Idag måste hon vinna smile.gif Rösta på nu allihop tummenupp.gif
vindspel
Nu har jag röstat cool.gif

Detta var ett bättre röstningssystem än på vårtävlingen (foto) som finns här på odla.
Finns det en hemlig klan som röstar ner foto nono.gif rtfm.gif

Lycka till med ägget smiley_small_hug.gif
Uggi
Har röstat, det ser bra ut. tummenupp.gif
Alba
Röstat...nr 628
Red Top
Fortsätt rösta!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon