Full version: Forumträff Mitt
Överbölingen
Forumistträff Mitt för alla trädgårdsforum

Samling kl 10.30 den 13 juni hos Ylva på Storsjö Trädgårdscamping. http//www.storsjocaping.se
Plantbyte enligt metoden Vem vill ha en ... Den som skriker högst vinner.
Alla medhavda plantor skall ut. Ingen försäljning typ plantmarknad alltså.

Vi ska också förköka hinna med ett besök i en spännande trädgård i närheten.. Och det är inte alltför långt till Villa Fraxinus heller.

Möjlighet finns till övernattning, husvagnsplatser och stugor. Reducerat pris.

Hör gärna av dig till Ylva eller Bengt om du kommer. Bokar övernattning gör du hos Ylva. På kvällen kan vi ha en mysig grillafton om vädret tillåter.

Hur det ser ut kan du kolla på http//www.storsjocamping.se

Välkommen

Ylva och Överbölingen
Lady Hamilton
Vad trevligt kompiskram.gif Både jag och Anki V kommer gärna yes.gif

Kajsa i Arvika
hmm g.gif vart ligger mitten?
Lady Hamilton
Vissa delar av Hälsingland, Medelpad och Västernorrland ingår bl.a. i Sverges mitt Men annars kan du enkelt kolla på en karta
Sussie F-Flower
Åhh, det skulle vara jättekul! yahoo.gif
Jag kommer att vara däruppe i "krokarna" nästan hela juni så beroende på vilka möjligheter jag kommer att ha just den dagen vet jag inte nu idag...

Har i alla fall skrivit upp det!
Kajsa i Arvika
aha.. ja d e ett avlångt land vi bor i.. en annan får väl räkna sej som sydlänning antar jag... blink.gif
Överbölingen
Kajsa!

Du är välkommen om du har vägarna förbi.
Överbölingen
Hallå, hallå! Nu börjar det närma sig med forumistträffen vid Höga kusten. Såg i Ylvas tråd på AoTforumet att det börjar vankas trevliga plantor.
13 juni var det.
Överbölingen
Viktigt!!!

Hör av er om ni tänker komma. Blir vi för få måste vi inställa och då är det ju synd om vi inte kan meddela det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon